عضویت بیش از 300 دانشگاه در شبکه آزمایشگاهی

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از عضویت بیش از 300 دانشگاه و پژوهشگاه در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی خبرداد.

رضا اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار  حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: در حال حاضر بیش از 300 دانشگاه، پژوهشگاه و شرکت خصوصی در سراسر کشور در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی عضو هستند و حدود چهار هزار دانشگاه در این شبکه به اشتراک گذاشته شده است.

وی در ادامه افزود: استفاده از آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد و بخش خصوصی برای فعال‌تر شدن زیرساخت‌های آزمایشگاهی از برنامه‌هایی است که این شبکه در آینده برای تسهیل دسترسی استادان و دانشجویان به تجهیزات آزمایشگاهی به دنبال خواهد داشت و جزو برنامه‌های آینده این شبکه است.

اسدی‌فرد تصریح کرد: در سال گذشته 260 هزار خدمت از سوی آزمایشگاه‌های عضو شبکه به پژوهشگران ارائه شده است، همچنین این شبکه برای استفاده دانشجویان و اساتید از خدمات آزمایشگاهی شبکه یکسری بسته‌های تخفیفی را در نظر گرفته است.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی خاطرنشان کرد: در این بسته‌ها برای عموم افراد تخفیف 15 درصدی برای نخبگان 60 درصدی و برای شرکت‌های دانش‌بنیان تخفیف‌های 50 درصدی در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.