قم؛

اجرای طرح تبادل پسماند خشک با گل‌های تزئینی و آپارتمانی در قم

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: طرح تبادل پسماند خشک با گل‌های تزئینی و آپارتمانی با شعار «پسماند کمتر، زندگی سبزتر» از سوی سازمان مدیریت پسماند قم اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم: سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به برگزاری سلسله برنامه‌های «هر جمعه، همراه با شهروندان در غرفه‌های بازیافت» اظهار کرد: این هفته مورخ ۲۵ دی ماه، طرح تبادل پسماند خشک با گل‌های تزئینی و آپارتمانی در غرفه بازیافت واقع در میدان رسالت اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح با شعار «پسماند کمتر، زندگی سبزتر» اجرایی شده است افزود: ترویج فرهنگ مدیریت پسماند و تفکیک پسماند خشک و تر از اهداف اجرایی این طرح است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: شهروندان می‌توانند با جمع آوری پسماندهای خشک خود در طول هفته و مراجعه به غرفه بازیافت میدان رسالت در روزهای جمعه، گلدان‌های تزیینی به میزان پسماندهای خود دریافت کنند.

وی تصریح کرد: سازمان مدیریت پسماند در نظر دارد اجرای این طرح را به صورت مداوم دنبال کرده و استقبال و حضور شهروندان برگزاری این برنامه را رونق می‌بخشد.

میرابراهیمی در پایان خاطر نشان کرد: در صدد هستیم برنامه‌های متنوع با محوریت مدیریت پسماند و اهمیت حفظ محیط زیست را در مجاورت غرفه‌های بازیافت در سطح شهر تعریف و اجرایی کرده که تاکنون طرح تبادل پسماند خشک با کتاب در این راستا برگزار شده است.

انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.