حفظ پهنه های ویلایی استان قم

رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای شهر قم گفت: بحث حفظ پهنه‌های ویلایی در شهر قم یکی از مهم‌ترین امور است که مورد توجه مسولان استان قرارگرفته است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ازقم،  سعادت طلب  دریکصد و شصت و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که شامگاه یکشنبه با حضور استاندار، شهردار، فرماندار و معاون عمرانی استانداری قم برگزار شد، بااشاره به پیشرفت پروژه های شهری گفت: در بررسی اولیه که در امور زیربنایی انجام دادیم، سعی کردیم پروژه‌های اصلی را شناسایی کنیم و شهرداری رابرای به ثمر رساندن این پروژه ها کمک کنیم.
 
رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای شهر قم افزود: یکی از مشکلات اصلی شهر قم این است که شبکه دسترسی شهر قم کامل نیست و برخی از شوارع که از آن غفلت شده بود که خوشبختانه اخیرا مورد توجه بیشتر قرار گرفته است.
 
سعادت طلب افزود: بحث حفظ پهنه‌های ویلایی در شهر قم یکی از مهم ترین امور است که مورد توجه قرار گرفت و برنامه هایی برای آن در نظر قرار گرفته است.
 
رئیس کمیسیون زیربنایی شورای شهر قم  با اشاره به اینکه در قانون و شورای بافت باید بافت ارزشمند را در شهر قم حفظ کنیم، عنوان کرد: متاسفانه این بافت تاریخی و فرسوده در استان قم با یکدیگر هم پوشانی دارند و این بناها را بعضا با هم اختلاط کرده ایم که باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.
 
وی همچنین در ادامه گفت: استان قم بر خلاف شهرهای دیگر سکونتگاه‌های غیر رسمی زیاد ندارد بلکه سکونتگاه‌های نابسامان دارد که باید این مشکلات برطرف شود.
 
سعادت طلب درپایان باابراز امیدواری از وضعیتشهرسازی استان گفت : باید سازمان‌هایی که در هسته مرکزی شهر خدمت می‌کنند را حمایت کنیم تا بتوانیم وحدت در شهر را  به نمایش بگذاریم و لازم است این هماهنگی در حوزه مرکزی شهر به وجودآید.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: ویلایی ، شورا ، زیربنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.