زاهدان؛

افتخاری دیگرازجوانان با استعداد سیستان و بلوچستان

کسب مقام اول نخستین جشنواره ی 180 ثانیه ای بانک پاسارگاد, در بخش تبلیغات بانکی تعلق گرفت به ابوالفضل برنا از زاهدان برای فیلم چتر که جایزه نفر اول این رقابت تندیس جشنواره به همراه مبلغ 60,000,000 ریال بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانافتخاری دیگرازجوانان با استعداد سیستان و بلوچستاناز زاهدان ؛ دکتر بلخاری دبیر نخستین جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای  با تأکید بر این نکته که بانک پاسارگاد در همه ابعاد از فیلم و سینما تا کتاب و دانشگاه، مسوولیت‌های خود را انجام داده است، خاطرنشان کرد: این بانک تاکنون در فیلم‌های سینمایی چون "جدایی نادر از سیمین"، "طبقه حساس"، "بهمن"، "ملبورن" و "من دیه‌گو مارادونا هستم"، سرمایه گذاری کرده است. 

وی اعلام کرد که بانک پاسارگاد در جهت حمایت از صنعت سینمای کشور، برای سرمایه‌گذاری در فیلمنامه‌های خوب و موفق دیگر هم آمادگی کامل دارد.

وی  با اشاره به این نکته که از همین حالا آماده دریافت فیلم‌ها و ایده‌های علاقمندان برای جشنواره دو سال آینده هستیم، گفت: اگر جوانان مورد حمایت قرار گیرند، به کارگردان‌های بزرگی در کشور تبدیل خواهند شد و این جشنواره نبوغ سرشار جوانان این مرز و بوم را در بخش هنر و سینما نشان داد.

گفتنی است حسن بلخاری، کمال تبریزی، روح الله حجازی، دکتر دهقان و دکتر امین تفرشی داوران این جشنواره را تشکیل می دادند که این جشنواره در سه حوزه حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی، تکریم خانواده و حقوق اجتماعی و معرفی یکی از خدمات و ویژگی‌های بانک‌پاسارگاد، اثرات و ایده‌های علاقمندان را دریافت کرده است و در پایان با رأی هیأت داوران، به نفرات اول هر بخش 60 میلیون ریال، نفرات دوم 40 میلیون ریال و نفرات سوم 30 میلیون ریال اهدا می‌شود که در مجموع 12 نفر در بخش فیلم جایزه دریافت کردند.

لازم به ذکر است که 1894 فیلم کوتاه 180 ثانیه ای و 500 ایده در بخش‌های سه‌گانه اعلام شده، به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که از این تعداد 24 نفر مشمول دریافت جایزه شناخته شدند که دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جوایز نقدی خود را در روز 26 دی ماه سال جاری در مرکز همایش های برج میلاد دریافت کردند.


انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.