زاهدان؛

استفاده از پتانسیل های فرهنگی برای ایجاد فرهنگ مبارزه با قاچاق کالا

باید از پتانسیل های فرهنگی استان برای آموزش و ایجاد فرهنگ مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان استفاده کرد چرا که فرهنگ سازی در پیشگیری بسیار تاثیر گذار بوده و باید جدی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از زاهدان؛ علی اصغر میرشکار در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان افزود: قاچاق کالا و ارز نه تنها آسیب های فراوانی به اقتصاد و توسعه استان وارد می کند بلکه اقتصاد کشور را نیز مورد هدف قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: برای داشتن جامعه ای سالم و پویا در امر اقتصاد و برای فراهم کردن آینده ای بهتر برای فرزندان این سرزمین باید مبارزه با قاچاق کالا و ارز را جدی گرفت و تمامی دستگاه های مرتبط در این امر باید با این مقوله با جدیت بیشتری مبارزه کنند.

میرشکار بیان کرد: برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز برنامه ای 10 روزه در استان تدوین شد که طی این مدت زمان کشفیات و اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت و تعدادی بونکر، اتوبوس، کامیون و حتی نفت کش های حامل سوخت قاچاق شناسایی و توقیف شدند، لذا با توجه به این عملکرد قابل قبول مدت طرح 10 روز دیگر تمدید شد اما این موفقیت بی شک بدون همکاری همه دستگاه ها با یکدیگر امکان پذیر نبود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.