سیمرغ 34؛

کارگردانان زن، در عرصه هنر نیازمند نگاه ویژه‌ای هستند

فیلمسازان زن، سرشار از ایده تازه‌ای هستند که باید مسئولان نگاه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشند.

محمدحسین قاسمی، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آبجی» درخصوص قطعی شدن حضور فیلمش در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: حضور فیلم سینمایی «آبجی» در جشنواره فیلم فجر هنوز قطعی نشده و هیأت انتخاب نظر نهایی خودشان را در این راستا اعلام نکردند.

وی در ادامه در مورد حمایت از کارگردانان زن سینمای ایران اظهار داشت: حضور کارگردانان زن در عرصه هنر بسیار حائز اهمیت است و باید بستری مهیا شود تا کارگردانان فیلم اولی زن هم به خوبی فرصت حضور در جشنواره را به دست آوردند. امیدوارم که مرجان اشرفی‌زاده هم با فیلم سینمایی «آبجی» به این جشنواره راه یابد.

وی ادامه داد: هر دوره از جشنواره با تغییرات خاص خودش روبرو است و هیات انتخاب و هیات داوری‌ها براساس سلیقه اشخاص انتخاب و یا رد می‌شود که تمامی فیلمسازان باید به آن‌ها احترام گذارند، اما گاهی راه نیافتن آثار پیامدهای بدی به دنبال دارد که کار را برای فیلمسازان دشوار می‌کند و ضررهای مالی را برای آن‌ها رقم می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: فیلمسازان جوان و پرشوری در عرصه سینما داریم که تنها نیازمند دیده شدن هستند. امیدوارم این دوره از جشنواره آینده درخشانی را برای تمام فیلمسازان بخصوص کارگردانان فیلم اولی به همراه داشته باشد.




انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.