لرستان؛

راه اندازی سامانه تلفنی و پیامکی مردمی درشرکت گاز

سامانه ثبت و پیگیری شکایات، انتقادات وپیشنهادات در شرکت گازلرستان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از لرستان؛ رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان لرستان گفت: از این پس مشترکین می توانند هرگونه شکایت ، پیشنهاد و انتقاد خودر را با شماره های 33210010 و 33210020 با مسوولین شرکت گاز استان لرستان مطرح کنند.

اصل مرز افزود: در همین راستا و جهت سهولت ارتباط شماره 300019406 نیز پیامکهای هم استانی های محترم را دریافت نموده تا مورد بررسی قرار گیرند.

وی گفت: با توجه به افزایش شمار مشترکین و پراکندگی نقاط بهره مند از گاز لزوم راه اندازی این سامانه بررسی و با تلاش همکاران راه اندازی شد.
 
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.