لرستان؛

جذب 690 میلیارد ریال اعتبار عمرانی شرکت گاز لرستان

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: امسال تاکنون690 میلیارد ریال اعتبار برای انجام فعالیت های عمرانی این شرکت جذب شده است.

جذب 690 میلیارد ریال اعتبار عمرانی شرکت گاز لرستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ شمس خرم آبادی افزود: بودجه تصویب شده این شرکت امسال یکهزار و 900 میلیون ریال بوده که نسبت به سال گذشته رشد سه برابری داشته است.

وی از اجرای بیش از 200 کیلومتر شبکه گاز درشش ماه نخست امسال در این استان خبر داد و گفت: در این مدت ظرفیت پذیرش 11 هزار مشترک ایجاد شده و 10 هزار مشترک نیز به جمع مشترکان گاز استان افزوده شده اند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 426 هزار مشترک گاز در استان از خدمات شرکت گاز استفاده می کنند افزود: در این مدت شش هزار انشعاب نیز نصب گردیده و انشعابات نصب شده در کل استان به 211 هزار مورد افزایش یافته است .

شمس خرم آبادی گفت: تمامی شهرهای بزرگ و پرجمعیت استان به طور کامل از نعمت گاز برخوردار شده اند و گازرسانی به دو شهر درب گنبد و شول آباد نیز در مرحله مطالعاتی بوده و در آینده کل جمعیت شهری استان از گاز طبیعی برخوردار می شوند.

شمس خرم آبادی در خصوص گازرسانی به روستاها نیز اظهار داشت: علاوه بر روستاهایی که هم اکنون به شبکه گاز متصلند، گازرسانی به بیش از 200 روستای دیگر نیز در مرحله اجراست که تلاش مجموعه شرکت گاز استان اتمام گازرسانی به این روستاها تا پایان سال آینده است.

وی افزود: با اجرای طرحهای گازرسانی روستایی، کمبودهایی که در این بخش وجود داشته برطرف شده و درصد جمعیت روستایی برخودار از گاز در استان از میانگین کشوری فراتر رفته است .

در حال حاضر 23 شهر و 640 روستای استان از نعمت گاز بهره مند هستند که از این تعداد کار گازرسانی به سه شهر و 335 روستا طی دو سال گذشته انجام شده است .

هم اکنون از مجموع دو هزار و 800 روستای استان تعداد یکهزار و 530 روستا جمعیت بالای 20خانوار دارد که می توان با توجه به شرایط واگذاری قانونی ، یکهزار و 200 روستا را به شبکه گازرسانی متصل کرد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: جذب ، اعتبار ، عمرانی ، گاز ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.