اردوی استقلال لغو شد

مدیرعامل باشگاه استقلال از جلسات این باشگاه و لغو اردوی تیم و عیادت از رضا احدی خبر داد.

اردوی استقلال لغو شد
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، قرار بود آبی‌پوشان پایتخت فردا اردوی آماده‌سازی خود را در هتل المپیک برگزار کنند اما این اردو لغو شده است.

گفتنی است اردوی استقلال به خواسته کادر فنی البته مظلومی سرمربی تیم لغو شده است.

*آبی‌پوشان فردا به مصاف امیدهای خود می‌روند

این روزها آبی‌پوشان پایتخت در صدد هستند تا با برگزاری تمرینات مناسب از هر لحاظ به آمادگی‌های لازم برسند از همین رو قرار است با توجه به صلاحدید کادر فنی استقلالی‌ها فردا در یک دیداری دوستانه به مصاف امیدهای خود بروند، بنابراین دیدار تدارکاتی آبی‌پوشان بزرگسال و امید فردا در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

*جلسه هیأت مدیره استقلال

اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال فردا در دفتر سجادی جلسه‌ای تشکیل می دهند و قرار است در آن اعضای هیأت مدیره پرسپولیس نیز حضور داشته باشند.

در جلسه فردا نسبت به قرعه‌کشی 2 ورزشگاه امام رضا(ع) و شهید کاظمی اقدامات لازم صورت بگیرد.

*جلسه نمایندگان سرخابی با مسئولان شهرداری

مسئولان شهرداری 2 ورزشگاه امام رضا(ع) و شهید کاظمی در اختیار سرخابی‌ها قرار دادند از همین رو برای هماهنگی بیشتر قرار است فردا جلسه‌ای در شهرداری تهران با حضور مدیرکل سازمان تربیت‌بدنی شهرداری و مسئولان بلند پایه شهرداری و نمایندگان 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس برگزار شود تا در خصوص چگونگی بهره‌برداری این 2 باشگاه با توجه به قوانین و مقررات اقدام لازم را انجام دهند.

*عیادت افشارزاده از احدی

بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال به عیادت رضا احدی پیشکسوت این باشگاه در بیمارستان ایران مهر رفت تا از نزدیک جویای حال وی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار