چرا مدارس اسلام شهر تعطیل نیست؟

معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط‌ زیست استان تهران گفت: به دلیل کوتاه بودن فواصل سفرها و نبود ترافیک سنگین در اسلامشهر مدارس این منطقه تعطیل نیست.

چرا مدارس اسلام شهر تعطیل نیست؟
محمد رستگاری معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص عدم تعطیلی مدارس اسلام شهر و معادن این شهر، اظهار داشت: از امروز تا سه شنبه فعالیت معادن شن و ماسه در اسلامشهر طبق مصوبه کمیته ملی اضطرار آلودگی هوای تهران به دلیل پیش بینی هواشناسی مبنی بر افزایش غلظت آلایندگی هوا طی دو روز آینده (دوشنبه و سه‌شنبه) تعطیل و ممنوع است.

وی در خصوص دلیل تعطیل نشدن مدارس اسلامشهر، تصریح کرد: بالا نبودن شاخص کیفی ایستگاه سنجش آلودگی هوای اسلامشهر نسبت به تهران و وجود فواصل کوتاه سفرها و مدارس دانش‌آموزان که در نهایت ترافیکی مانند شهر تهران را به ارمغان نمی‌آورد کمیته ملی اضطرار آلودگی هوا مدارس این شهر را تعطیل اعلام نکردند. 

معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط‌ زیست استان تهران در پایان گفت: وضعیت شهر تهران نسبت به مابقی شهرهای مجاور آن کاملا متفاوت بوده، سرویس مدارس تهران در کنار حجم بالای ترافیک روزانه فواصل طولانی را طی می‌کند به همین دلیل تصمیم به تعطیلی مدارس تهران برای کاهش تقاضای سفر در زمان‌های افزایش غلظت آلاینده طی دو روز آینده گرفته شده است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار