افزایش 43 درصدی بودجه سازمان حفاظت محیط زیست

بودجه سازمان حفاظت محیط زیست در لایحه پیشنهادی بودجه 95 کشور 43 درصد افزایش یافته و میزان آن 167/280/500/000 میلیارد است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بودجه سازمان حفاظت محیط زیست در لایحه پیشنهادی بودجه سال 95 کشور، 43 درصد افزایش یافته و رشد این بودجه در سال آینده از متوسط رشد بودجه کل کشور بیشتر است.

سید محمد مجابی معاون توسعه مدیریت حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست در این باره می‌گوید: با توجه به ابلاغ سیاست‌های کلی محیط زیست نظام از سوی مقام معظم رهبری و همچنین توجه ویژه دولت به مباحث محیط زیستی رشد حدود 40 درصدی اعتبارات سازمان محیط زیست را نسبت به سال 94 شاهد هستیم.

وی در ادامه معتقد است: رشد بودجه محیط زیست در سال 95 از متوسط رشد بودجه کل کشور بیشتر بوده و ردیف‌هایی چون مدیریت بحران و سایر ردیف بودجه‌های دولت که می‌تواند به محیط زیست تخصیص یابد پس از تصویب بودجه می‌تواند به رقم بودجه سازمان محیط زیست اضافه شود.

معاون توسعه مدیریت حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست در خصوص ویژگی‌های این اعتبارات می‌گوید: در این لایحه پیشنهادی دولت به مجلس، اعتباراتی برای درباچه ارومیه، رودخانه کارون، گردو غبار و خشکسالی و سایر موارد در نظر گرفته شده است.

گفتنی است؛ این بودجه در لایحه پیشنهادی دولت مطرح شده و پس از تصویب در مجلس اجرا می‌شود.

افزایش 43 درصدی بودجه سازمان حفاظت محیط زیست
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار