راه‌اندازی پارکینگ بلوار زائر با ظرفیت پارک 800 خودرو

به منظور رفاه حال همشهریان و زائرین شهر کریمه اهل بیت(ع)، پارکینگ بلوار زائر در بستر روخانه آماده که این پارکینگ ظرفیت پارک 800 خودرو را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از قم؛علیرضا اقبالیان با اشاره به اجرای فاز پنج بلوار عماریاسر گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم شهری قم است که سه منطقه یک، چهار و هفت را درگیر خود کرده و با راه‌اندازی آن مسیر دسترسی مردم به عنوان یک مسیر مناسب و مطمئن شهری فراهم می‌شود.
 
وی بیان کرد: این پروژه هزار و 500 متر طول مسیر دارد که 985 پلاک در مسیر این منطقه بوده که از این تعداد 222 پلاک تملک شده است.
 
شهردار منطقه هفت قم به احیای مجدد سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر اشاره کرد و گفت: با احیای مجدد این سازمان قسمت به قسمت املاک پروژه خریداری خواهد شد و از کل املاک موجود 430 پلاک در منطقه هفت قرار دارد.
 
اقبالیان افزود: پارکینگ زائر راه اندازی شده که اغلب روزهای سال ظرفیت آن تکمیل نمی‌شود، علاوه بر آن پروژه شهید کاظمی نیز در دستور کار قرار دارد که در خیابان صفائیه در حال احداث است.
 
وی گفت: علاوه بر این پروژه، به منظور رفاه حال همشهریان، پارکینگ بلوار زائر در بستر رودخانه را نیز آماده کرده که ظرفیت پارک 800 خودرو را دارد و این پارکینگ به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفته است.
 
شهردار منطقه هفت قم ادامه داد: یکی از مشکلات مردم در آن منطقه موضوع روشنایی در شب بود، که پروژکتورهایی را نیز تعبیه کردیم تا مردم بتوانند به سهولت از آن استفاده کنند.
 
اقبالیان بیان کرد: علاوه بر آن در مصلی قدس نیز فضایی را ایجاد و پارکینگ احداث کرده‌ایم که مورد استقبال مردم قرار گرفته و با راه‌اندازی این پارکنیگ‌ها نباید دچار مشکل پارک خودرو در هسته مرکزی شهر باشیم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات این است که متأسفانه برخی از همشهریان عادت کرده‌اند که باید خودرو خود را حتماً داخل کوچه پارک کرده که این امر مشکلاتی را برای همسایگان و مالک خودرو ایجاد می‌کند در حالی که مردم می‌توانند به سهولت از این پارکینگ‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: زائر ، پارکینگ ، ظرفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.