شیراز؛

کشف محموله 120 كيلوگرمی موادمخدر در داراب

ماموران انتظامي شهرستان "داراب" استان فارس در سه عمليات جداگانه ضمن دستگيري 5 قاچاقچي،120 كيلو و 280 گرم ترياك از آنها كشف كردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده انتظامي شهرستان "داراب" گفت: ماموران انتظامي پاسگاه "كوهستان" در راستاي تامين امنيت جاده هاي برون شهري با اجراي ايست و بازرسي مقطعي در محور "شهرك نصر" به يک دستگاه خودروي "سمند" مشکوک شدند و زماني كه قصد متوقف كردن خودرو را داشتند، راننده اقدام به فرار كرد.

سرهنگ "فرج رستمي" ادامه داد: پس از مسافتي تعقيب و گريز خودرو متوقف،‌ راننده دستگير و در بازرسي از آن مقدار 66 كيلو 680 گرم ترياك كه به طرز ماهرانه اي در خودرو جاسازي شده بود، كشف شد.

وي افزود: در عمليات ديگري ماموران هنگام گشت زني در محور "بندرعباس" به سمت "داراب" به سه نفر سرنشينان دو دستگاه خودرو كه در حال رد و بدل كردن بسته اي بودند مشكوك و در بررسي مشخص شد اين افراد قاچاقچي موادمخدر هستند.

فرمانده انتظامي شهرستان "داراب" گفت: از اين سه قاچاقچي مقدار 15 كيلوگرم ترياك كشف و هرسه نفر پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.

سرهنگ "رستمي"  در ادامه از كشف 38 كيلو و 600 گرم ترياك از يك دستگاه خودرو وانت "نيسان: در آن شهرستان خبر داد و گفت: ماموران مستقر در ايستگاه ايست و بازرسي "قلاتويه" هنگام كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه وانت "نيسان" مشكوك، آن را متوقف و در بازرسي از اين خودرو 38 كيلو و 600 گرم ترياك كشف كردند.

وي از شهروندان درخواست كرد: در صورت مشاهده هر گونه فعاليت افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طريق سامانه فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند تا نسبت به دستگيري سوداگران مرگ اقدام شود.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر ، داراب ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.