شیراز؛

توقیف محموله های برنج قاچاق ميليونی در فیروزآباد

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد استان فارس از كشف 10 تن برنج به ارزش 480 ميليون ريال از خودروها، در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ حسین ارجمندمزیدی اظهار كرد: ماموران آگاهی این شهرستان با همکاری ماموران یگان "تکاور" استان، در گلوگاه ایست بازرسی موک هنگام کنترل خودرو های عبوری به دو دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه ایسوزو مشکوک شده و آنها را متوقف كردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها مقدار 10 تن برنج خارجی فاقد هرگونه مدارک قانونی و گمرکی کشف و راننده هر سه خودرو برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد خاطر نشان كرد: برابر بررسی به عمل آمده ارزش محموله کشف شده 480 میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ ارجمند با بیان اینكه قاچاق كالا می تواند اثرات زیانبار غیر قابل جبرانی بر اقتصاد كشور وارد كند، افزایش دامنه بیكاری، به خطر انداختن سلامت و امنیت جامعه، رواج كالاهای غیر استاندارد و اخلال در بازار صادرات كشور را، از پیامدهای قاچاق كالا عنوان کرد.

وی از شهروندان درخواست كرد: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/ب



برچسب ها: توقیف ، برنج ، قاچاق ، میلیونی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.