اردبیل؛

پساتحریم سرآغاز فصل پربار کار و تلاش است

استاندار اردبیل بعد از نواختن زنگ اقتدار گفت: پساتحریم سرآغاز فصل پربار کار و تلاش است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجیدخدابخش گفت: فروریختن دیوار تحریم ها را مدیون مقام معظم رهبری به عنوان ترسیم کننده حکیم خطوط مذاکرات، رئیس جمهوری اسلامی ایران به عنوان انسانی متعهد در قبال ملت ، تلاش تیم مذاکره کننده و مقاومت مردم شجاع و انقلابی کشورمان هستیم.

وی افزود: دانش آموزان و فرزندان ما ظریف ها، صالحی ها و دانشمندان هسته ای آینده کشورمان خواهند بود و چگونگی پیروزی عزتمندانه مردان دیپلماسی ایران اسلامی را به نسل های آتی حکایت خواهند کرد.

استاندار اردبیل افزود: در 70 سال گذشته برای نخستین بار است که یک پرونده از فصل هفتم منشور ملل متحد از سوی شورای امنیت سازمان ملل بدون دخالت نظامی و از سوی خود آن شورا خارج می شود و برچیده شدن سایه جنگ از بالای سر مردم ایران که جامعه جهانی به آن مصمم بود، اقدام و اتفاق بزرگی است.

خدابخش امکان وصول پول نفت های فروخته شده، فراهم شدن زمینه تجارت با کشورهای بزرگ و ورود داروهای مورد نیاز و کمیاب به کشور را از دستاوردهای رفع تحریم ها برشمرد.

وی گفت: تحریم ها از یک نظر نعمت و آزمایش الهی بود تا مردم در برابر سختی ها استقامت کنند و از سوی دیگر فشارهای اقتصادی، رکود کارخانه ها و بیکاری جوانان و فارغ التحصیلان را سبب می شد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: اردبیل ، نواختن ، زنگ ، اقتدار ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.