قزوین ؛

طرح جنگل‌کاری اقتصاد محور در استان قزوین اجرا می‌شود

مدیرکل اداره منابع طبیعی استان قزوین گفت: در این راستا دوره‌های آموزشی جنگل‌کاری اقتصادی برای اجرای پروژه‌های ترویج و مشارکت مردمی در استان قزوین برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ علی‌اکبر اسدالهی اظهار داشت: اداره کل منابع طبیعی استان قزوین در راستای اجرای پروژه‌های ترویج و مشارکت مردمی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی جنگل‌کاری اقتصادی در قالب توسعه جنگل و نیز آشنایی با طرح تبدیل دیم‌زار کرده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین افزود: با برگزاری این دوره‌های آموزشی زمینه جنگل‌کاری اقتصاد محور در قزوین فراهم شده و ضمن تقویت پوشش‌های گیاهی، درآمدزایی نیز برای استان در پی دارد.

وی عنوان کرد: دوره‌های آموزشی جنگل‌کاری اقتصادی با هدف معرفی مفاهیم و اصول جنگل‌داری و بررسی روش‌های مختلف به‌کارگیری این موضوع در سازمان جنگل‌ها و مراتع آبخیزداری استان اداره منابع طبیعی استان قزوین برگزار شده است.

اسدالهی افزود: در دوره‌های آموزشی موضوعاتی از قبیل مفهوم و اصول جنگل‌داری جامعه محور و توسعه وگسترش جنگل‌کاری به دلیل اهمیت اجتماعی و اقتصادی جنگل ارائه شده است.

مدیرکل اداره منابع طبیعی استان قزوین خاطر نشان کرد: دوره‌های آموزشی جنگل‌کاری با حضور کارشناسان، مجریان و بهره‌برداران برگزار شده است.

اسدالهی تصریح کرد: دوره‌های آموزشی جنگل‌کاری اقتصادی سبب ایجاد برنامه‌ریزی‌های اقتصادی و ارتباط گسترده با اقشار جامعه در جهت حفظ و توسعه منابع جنگلی می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.