قزوین ؛

رئیس جدید حوزه هنری استان قزوین معرفی شد

رئیس جدید حوزه هنری استان قزوین با حضور مسئولان کشوری طی مراسمی معرفی شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،از قزوین ؛در این مراسم، علی هوشمند که به عنوان رئیس جدید حوزه هنری استان قزوین معرفی شد، سابقه و مدیریت درخشانی در بخش‌های هنری و فرهنگی را به خود اختصاص داده است.

علی هوشمند، با سابقه و حضور در اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان ایلام، حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و معاون اداری و مالی آن و همچنین به عنوان رئیس حوزه هنری شهر کهگیلویه و بویراحمد از امروز سکانداری حوزه هنری استان قزوین را بر عهده گرفت.

همچنین در ادامه این مراسم، مسعود آتشگران سرپرست سابق حوزه هنری استان قزوین به ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده پرداخت و اظهار کرد: اقدامات فرهنگی و هنری مختلفی را در حوزه هنری این استان انجام داده‌ایم که اتمام نشر کتاب نصرت‌الله انصاری تاپایان سال جاری و برگزاری نشست‌های پژوهشی و معرفی تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی از نمونه این اقدامات است.

وی با بیان اینکه گرامیداشت دفاع مقدس، اربعین و اجرای نمایش خاک شیرین با محوریت دفاع مقدس از اقدامات انجام شده حوزه هنری استان قزوین است، اضافه کرد: ساماندهی فعالیت‌های هنری این استان از مهمترین مقوله‌هایی بود که در این حوزه پیگیری و دنبال کرده‌ایم.

گفتنی است، در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید حوزه هنری استان قزوین مجید مصلحی مدیرکل امور استان‏‌ها و مجلس حوزه هنری، حجت‌الاسلام علی نوروزی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین وجمعی از هنرمندان این استان حضور داشتند.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: رییس ، جدید ، هنری ، مسئولان ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.