معرفی تئاتر فجر 34؛

بیان رمزآلودی از سه زن ایرانی متهم به قتل

نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» به کارگردانی ساناز بیان یک اثرسه اپیزودی است که به ماجرای سه قتل نفس در ایران میپردازد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  بخش مرور سی و چهارمین جشنواره فجر به رسم هر دوره و به فراخور ماهیتش برترین آثار اجرا شده در طول سال را گزینش میکند تا در این رویداد هنری آن را به نمایش بگذارد.

در همین راستا نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه»  به کارگردانی ساناز بیان به عنوان یکی از آثار برگزیده در بخش مرور سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور دارد.

این اثر نمایشی که پیش از این در پاییز سال های  92 و94 در تالار شمس و تماشاخانه باران اجرا شده، با اقبال عمومی بسیار خوبی  همراه بوده است "عامدانه، عاشقانه، قاتلانه"  نوشته ساناز بیان برای اولین بار تابستان 91 در کنفرانس زنان نمایشنامه‌نویس جهان که در استکهلم سوئد برگزار میشد حضور پیدا کرد و توسط بازیگران سوئدی به انگلیسی نمایشنامه‌خوانی شد .
 
«عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» از سه زن ایرانی متهم به قتل می گوید ...

این اثرسه اپیزودی از دل رخدادهای واقعی و شناخته شده موجود در جراید و روزنامه ها  بیرون کشیده شده و دارای ساختاری مستند به معنای روایت وقایع اجتماع است.

بهاره رهنما ،نسیم ادبی، سهیلا صالحی، فروغ قجابگلی، دراین  اثر نمایشی  ایفا نقش میکنند همجنین بهاره رهنما در سال 1392 برای بازی در این نمایش از سوی خانه تئاتر کاندیدای دریافت بهترین بازیگر زن شده بود. 
 
همسر ساناز بیان ، حمید رضا اذرنگ، بازیگر و کارگردان تئاتر نیز در این نمایش به عنوان مشاور کارگردان، او را همراهی میکند.

نمایش «هتلی‌ها» به کارگردانی حمید رضا اذرنگ که آن هم جز اثار حاضر در بخش مرور سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجراست به قلم ساناز بیان نگارش شده و به عبارتی او امسال با دو اثر در بخش مرور این رویداد هنری حضور دارد.

دستیار کارگردان و برنامه ریز: مهدی بوسلیک  طراح صحنه: احمد کچه چیان  طراح لباس: افسانه صرفه جو طراح نور: رضا حیدری طراح صدا و آهنگساز: شاهین انتظامی طراح پوستر و بروشور: همراز بیان  گروه کارگردانی: امین یزادنی نژاد، راحیل مرشدی  مدیر صحنه: احمد سعادت بخت عکاس: آوا کیایی ساخت تیزر: رضا موسوی مشاور رسانه ای: مریم نراقی تبلیغات مجازی: نوید آغاز




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار