ساری؛

انعطاف پذیری نرخ هتل ها در سال آینده

افزایش 12 درصدی نرخ هتل ها برای سال آینده تعیین و به تمامی استان ها اعلام شده است و در زمان های پیک سفر این نرخ قابلیت انعطاف دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  از ساری ؛ مدیر کل گردشگری مازندران گفت : افزایش 12 درصدی نرخ هتل ها برای سال آینده تعیین و به تمامی استان ها اعلام شده است و در زمان های پیک سفر با نظر ادارات کل میراث فرهنگی استان ها این نرخ قابلیت انعطاف دارد.

دلاور بزرگ نیا درباره آزادسازی نرخ هتل ها و تاسیسات اقامتی افزود : گران شدن سفر در مازندران بدون ان که شاهد ارتقا خدمات باشیم به مرور به رونق گردشگری در استان صدمه می زند.

به گفته وی :انچه در حال حاضر بیش از ازاد سازی قیمت ها مهم است رعایت استانداردسازی و ارایه خدمات قابل قبول به گردشگران است.وقتی خدمات منطبق با خواست گردشگر نیست ازاد سازی نرخ مفهومی ندارد و تبعات منفی ان بیشتر است.

وی به تاثیر مناسب بودن نرخ در ورود تورهای خارجی و به رونق گردشگری داخلی اشاره کرد و افزود: بالا رفتن غیر هدفمند نرخ که موجب افزایش هزینه سفر های داخلی می شود انگیزه ای برای سفرهای خارجی از کشور بوده است.

مدیر کل گردشگری مازندران گفت :مطابق ماده 12 آیین نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل، درجه بندی و نرخ گذاری تأسیسات گردشگری که شهریور ماه سال جاری به تصویب رسید، مکانیزمی برای اصلاح نرخ تعیین شده است.هر چند این تصیمیم گیری با مشارکت فعالان صنعت گردشگری و هم‌اندیشی و همکاری با انها توام بوده است.

انتهای پیام /پ

برچسب ها: انعطاف پذیری ، نرخ ، هتل ، زمان ، ساری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.