مولایی: در نخستین حضورمان در لیگ برتر سهمیه جام باشگاههای آسیا راگرفتیم

وزنه بردار تیم یاسین پیشروگفت: در اولین حضور تیممان در رقابتهای لیگ برتر توانستیم مقتدر ظاهر شویم وسهمیه جام باشگاههای اسیا را بدست اوریم.

بهادر مولایی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  افزود: یاسین نخستین حضور خود را در این رقابتها تجربه می کند، تاکنون عملکرد خوبی ازخود ارائه کرده است و خوشبختانه توانستیم سهمیه جام باشگاههای قاره کهن را بدست آوریم.

وی تصریح کرد: فینال مسابقات لیگ برتر وزنه برداری باشگاههای کشور 1و 2 بهمن به میزبانی نیروی زمینی در تهران برگزار خواهد شد یاسین در شرایط خوبی به سر میبرد و وزنه برداران تیم خیلی عالی تمرین می کنند.

مولایی ادامه داد: فاصله ما با ذوب آهن 100 امتیاز است برای قهرمانی شانس کمی داریم اما نباید ناامید باشیم باید باقدرت به روی تخته بریم وروند روبه جلو را ادامه دهیم .

ملی پوش کشورمان تاکید کرد: یک هفته می شود که تمرینات تیم ملی آغاز شده است و وزنه برداران ملی پوش هر روز صبح و عصر به صورت منظم  وزنه می زنند تمرینات مستمری دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کادر فنی تیم ملی برنامه های مدونی برای حضور در بازیهای آسیایی تاشکند و المپیک ارائه کرده است و خیلی عالی انجام می شود و مشاور خارجی هم با  تیم ملی هماهنگ و کمک های خوبی می کند. 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار