مقامی :مشاور بلغاری، توانمند و حرفه ای است

دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: کارچف مشاوری توانمند و حرفه ای است و کمک زیادی در آینده به تیم ملی خواهد کرد.

حسین مقامی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  افزود: مدتی است که از  مشاور بلغاری در کنار تیم ملی کشورمان بهره می بریم، وی صد در صد فرد توانمندی است و علی مرادی شخص کار بلدی است و انتخاب ایوان گارچف انتخاب خوبی است و برای وزنه برداری کشورمان مثمر ثمر خواهد بود و در آینده نزدیک تاثیرات مثبت آن را خواهید دید.

گفتنی است: این مشاور خارجی متولد 28 جولای 1955 بلغارستان است از سال 1975میلادی تا به امروز به صورت حرفه ای در وزنه برداری فعال است و طی سالهای 2001-2004 مشاور فنی ومربیگری کشورش را برعهده داشته است.

تمرینات تیم ملی مرتب برگزار می شود
وی دراین باره گفت: تمرینات تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان با حضور 13 ملی پوش از روز 22 دی در تالار 5 مجموعه ورزشی آزادی آغاز شده است و هروز به صورت منظم زیر نظر کادر فنی انجام میشوداین اردوها بدون تعطیلی تا آغاز المپیک برزیل ادامه خواهد یافت.

سلیمی به تمرینات خود ادامه می دهد
مقامی دراین خصوص گفت: بهداد تمرینات آماده سازی خود را به صورت منظم زیر نظر کادر پزشکی انجام می دهد. پیگیر کارهای عمل جراحی محمد پور نیز هستیم، امیدواریم هرچه سریعتر این دو وزنه بردار خوب و با آتیه کشورمان بهبود یابند و به میادین بازگردند و روی تخته بروند.

فینال مسابقات لیگ برتر وزنه برداری در تهران برگزار می شود
وی در این مورد تاکیدکرد:رقابتهای لیگ برتر وزنه برداری باشگاههای کشور این هفته به کار خود پایان میدهد وفینال این مسابقات طی روزهای 1 و 2 بهمن در تهران انجام خواهد شد تا قهرمان فصل 94 مشخص شود.

مقامی گفت : این رقابتها از 24 شهریور سال جاری در اصفهان استارت خوردو در 5مرحله که هر هفته به دلیل جلوگیری از مصدومیت وزنه بردار و استراحت کافی انها برای مرحله بعدی، فاصله یک ماهی در نظر گرفته شده بود، انجام می شود.

استفاد از داوران بین المللی در اخرین هفته مسابقات لیگ برتر وزنه برداری
 مقامی خاطر نشان کرد:با توجه به حساسیت هفته پایانی این رقابتها کمیته داوران از داوران باتجربه در این هفته استفاده می کند وتعداد20 داور حضور خواهند داشت با این موضوع را هم اضافه کنم که فدراسیون در تمامی مسابقات  قهرمانی کشور ولیگ برتر از داوران بین المللی استفاده می کند درکنار این داوران حرفه ای از چند داور درجه یک ملی نیز استفاده می شود.


انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار