در پی رفع تحریم‌ها؛

دیوار بین قومیت‌ها و ملت‌ها فرو ریخت

مدیر عامل مرکز بین المللی توسعه خواهر شهرهای ایران گفت: با رفع تحریم‌ها، خواهر شهرها دیوار بین قومیت و ملیت‌ها را برداشته و در ایجاد وحدت رویه، صلح و بهسازی محیط گام بر می‌دارد.

علیرضا رجایی مدیر عامل مرکز توسعه خواهر شهرهای ایران در گفت‌وگو  با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص رفع تحریم و تاثیرات این اتفاق در مرکز خود اظهار داشت: از آن جایی که مسئولیت مرکز بین المللی توسعه خواهر شهرهای ایران ارتباط  مردم با مردم و ارتباط مردم با دولت‌ها است، ما در زمان تحریم از برقراری این ارتباط بازمانده بودیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به این که شعار مرکز ما، برداشتن دیوار بین قومیت‌ها و ملت‌ها است با رفع تحریم؛ یکسان سازی همراه سازی، بهسازی و استانداردسازی با رعایت قوانین به راحتی شکل خواهد گرفت.

مدیر عامل مرکز بین المللی توسعه خواهر شهرهای ایران تصریح کرد: مطمئنا با رفع تحریم‌ها؛ مرکز ما برای ایجاد یک وحدت رویه، صلح، بهسازی محیط، رسیدگی به محیط زیست و تعامل در بخش‌های انسانی به راحتی قدم برخواهد گذاشت.

رجایی در باره تاثیر رفع تحریم در اقدامات خواهر شهرهای ایران در بخش‌های انسانی گفت: با توجه به حضور سفرای شهری و ادیانی که به عنوان شهروند در کشور ما حضور دارند ما می‌توانیم با بهره گیری از ظرفیت آن‌ها در خصوص استیفای حقوقی کشور و انتقال تکنولوژی و فناوری گام‌های موثری برداریم.

وی در خصوص تاثیرات رفع تحریم‌ها در بخش فرهنگی مرکز توسعه بین المللی خواهر شهرهای ایران تصریح کرد: ما می‌توانیم در دیپلماسی ورزشی و مقاومتی نیز مانع از افراط گرایی و خشونت در جهان شویم، و در نشان دادن چهره واقعی کشورمان با ارتباط با مردم و دولت‌های دیگر اقداماتی را انجام دهیم.

مدیر عامل مرکز بین المللی توسعه خواهر شهرهای ایران درباره رفع تحریم‌ها و تاثیرات آن در بخش اقتصادی بازرگانی بیان کرد: با برداشته شدن محدودیت‌های اقتصادی و بازرگانی، عمر وارد کنندگی ایران به اتمام رسیده و می‌تواند صادر کننده نیز باشد و از امکانات دیگر کشورها برای هم افزایی با خود بهره‌مند شود.

رجایی گفت: مردم ایران با رفع تحریم‌ها مشکلات خود را بدون واسطه  حل کرده و تمام توقعات خود را با رعایت قوانین به مرحله اجرا خواهند رساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.