برانکو: همچنان منتظر سوشا هستیم

سرمربی تیم ملی پرسپولیس تاکید کرد: همچنان منتظر سوشا مکانی برای حضور در دروازه هستیم.

 فوری///برانکو: همچنان منتظر سوشا هستیم به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو در نشست خبری درباره تورنمنت جام شهدا گفت: خوشحالیم که در تورنمنت مقدسی شرکت می‌کنیم تورنمنتی که به نام شهدای ایران برگزار می‌شود، در کرواسی نیز طی جنگی که صورت گرفت خون افراد بی‌گناهی ریخته شد و جوانان زیادی برای دفاع از وطن کشته شدند.

تنها کاری که ما ورزشکاران می‌توانیم به منظور استقبال از شهدا کنیم برگزاری چنین مسابقاتی است از برگزار کننده‌های این جام تشکر می‌کنم که از 4 تیم نیز بهترین تیم‌های لیگ برتر که در کورس قهرمانی هستند دعوت کردند و به نظر می‌آید تماشاگران از تماشای این مسابقه لذت ببرند.

در کنار تجلیل از شهدا این مسابقات فایده دیگری هم دارد ما قبل از شروع دوباره لیگ تعداد بازی‌هایمان را افزایش می‌دهیم تا با آمادگی بیشتر در رقابت‌های لیگ شرکت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره نقل‌و‌انتقالات نیم فصل گفت: دروازه‌بان دوم تیم ملی امید و یک دروازه‌بان با کیفیت و با تجربه ازبکی را جذب کردیم نیم فصل نقل‌و‌انتقالات به پایان رسید هنوز منتظر سوشا هستیم در هر صورت قانون وضعیت وی را مشخص می‌کند.

امیرعباس آینه‌چی دیگر بازیکنی بود که به ما اضافه شد با وجود جذب دروازه‌بان همچنان رقابت برای رسیدن به دروازه‌بان نخست در تیم وجود دارد.سوشا همچنان یکی از بازیکنان است.

وی در خصوص بیرانوند اظهار کرد: ما اقدامی برای جذب بیرانوند انجام نمی‌دهیم چون دروازه‌بان تیم نفت تهران است و بازیکن آزاد نیست.

برانکو درباره اینکه وی از پروین خواسته تا به قلعه نویی برای جذب امیر طهماسبی تماس بگیرد بیان کرد: فیلمی در این باره وجود دارد؟ اگر وجود دارد کارتن است یا مستند که من از پروین بخواهم برای جذب طهماسبی به قلعه نویی زنگ بزند من چنین کاری انجام نداده‌ام و از هیچ کسی چنین درخواستی نکرده‌ام اما خوشحالم اسطوره باشگاه پرسپولیس به فکر سرخپوشان است پروین جزو معدود افرادی بود که در ابتدای فصل از کادر فنی حمایت کرد.پروین هر کسی نیست و در صورت لزوم از وی کمک می‌گیرم.

برانکو درباره بازیکنان پرسپولیس که در تیم امید وجود دارد ادامه داد: قبل از هر چیزی خوشحالم که این  وحید حیدریه و میلاد کمندانی خود را اصلاح کرد و تمام تلاششان را برای موفقیت بکار گرفته‌اند. امیدوارم در مقابل تیم ملی ژاپن نیز تیم ملی امید ایران به پیروزی برسد.

برانکو درباره رضایت از نقل‌و‌انتقالات باشگاه پرسپولیس گفت: تمام تلاشمان را برای جذب دروازه‌بان کردیم و خوشبختانه در این امر هم موفق بودیم بازیکنان بسیار گران بودند و جذب آنها بسیار دشوار بود.روبانف گام مهمی در مسیر جبران نقایص ما است وی اولویت اولش درخشش درون دروازه پرسپولیس است.

امیرعباس آینه‌چی نیز بازیکن با کیفیتی است  پیوستن بیرانوند با توجه به اینکه وی بازیکن نفت است کامل منتفی است درست است که من با طاهری سرپرست باشگاه در این باره صحبت کرده بودم و خواهان جذب بیرانوند شدم اما پیوستن آن به سرخپوشان دیگر ممکن نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار