امید ایران 0 - امید ژاپن 3

حسرت 44 ساله شاید ابدی شود/خاکپور اعتبار کی روش را بالا برد + فیلم

تیم فوتبال ژاپن با به ثمر رساندن 3 گل در وقت اضافه باعث حذف تیم ملی کشورمان از مرحله حذفی انتخابی المپیک شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،تیم فوتبال ژاپن با به ثمر رساندن 3 گل در وقت اضافه باعث حذف تیم ملی کشورمان از مرحله حذفی انتخابی المپیک شد.



ورزشگاه: 

عبداله بن خلیفه

داور: 

کریشنا دیلان پریرا(سریلانکا)

کمک‌ها: پالیتا هماکونگا(سریلانکا)، مین یو(چین تایپه)

امید ایران:

محمدرضا اخباری، محمد دانشگر، روزبه چشمی، وحید حیدریه، علی عبدالله زاده، علی کریمی، علیرضا نقی زاده، شاهین ثاقبی، مهدی ترابی، میلاد محمدی و ارسلان مطهری

سرمربی: محمد خاکپور

امید ژاپن:

ماساتوشی کوشیبیکی، اندو واتارو، ایوانامی تاکویا، اوئدا نائومیچی، ریکی هاراکاوا، ناکاجیما شویا، یویا کوبو، مورایا سی، ماساشی کامی کاوا، اوناوو ادو، شینیا یاجیما

سرمربی: ماکوتو تگوراموری

دقیقه حساس:

دقیقه 1: فرار عالی ارسلان مطهری و جا گذاشتن مدافع روبه‌رو او را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان ژاپن قرار داد ما ضربه او از پشت محوطه با کف دست دروازه‌بان ژاپن به بیرون رفت.

دقیقه 2: کرنر ارسالی از جناح راست با ضربه سر علی کریمی به شکل خطرناکی از بالای دروازه ژاپن به اوت رفت.

دقیقه 6: کرنر ارسالی از جناح چپ و ضربه سر مهاجم ژاپن با خروج عجیب اخباری راهی به دروازه ایران نیافت.

دقیقه 10: ضدحمله بازیکنان ایران از سمت چپ و کشیده شدن دامنه آن به سمت راست، موقعیتی خطرناک روی دروازه ژاپن ایجاد کرد اما ضربه ناقص ثاقبی با برخورد به دفاع ژاپن به میانه زمین بازگشت.

دقیقه 26 – ضربه محکم کوبو، هافبک ژاپنی در حالی که خطری روی دروازه ایران به وجود آورد از کنار دروازه اخباری به بیرون رفت.

دقیقه 29 – پرتاب اوت ایرانی ها و پس از آن از آن سانتری خطرناک روی دروازه ژاپن با هوشیاری دروازه بان این تیم مهار شد.

دقیقه 36 – ملی پوشان امید ایران یک موقعیت استثنایی دیگر به دست آوردند و ارسلان مطهری فرصتی که خود ایجاد کرده بود را در حالی که در محوطه 6 قدم ژاپنی ها قرار داشت با بی دقتی از دست داد.

دقیقه 1 + 45 – سانتر علی کریمی از روی ضربه ایستگاهی، روی دروازه ژاپنی خطر ایجاد کرد اما دروازه بان این تیم با مشت کردن این توپ، این خطر را از روی دروازه اش دور کرد.

دقیقه 1 + 45 – توپ برگشتی دروازه بان ژاپنی پشت محوطه جریمه به میلاد محمدی رسید و شوت روپای او نیز با اختلاف کمی از بالای دروازه این تیم به بیرون رفت.

دقیقه 51 – سانتر بلند حیدریه روی دروازه ژاپنی موقعیت جدیدی برای ایران به وجود آورد اما گلر حریف با پروازی بلند توپ را مهار کرد.

دقیقه 52 – ارسلان مطهری بیرون از محوطه ژاپنی ها صاحب توپ شد و ضربه خود را روانه دروازه حریف کرد اما دروازه بان این تیم توپ را مهار کرد.

دقیقه 56 – یکی از خطرناک ترین اتفاقات این بازی در این لحظه اتفاق افتاد و ضربه سر میلاد محمدی که بالاتر از مدافع ژاپنی و به زیبایی نواخته شد به تیر دروازه حریف برخورد کرد.

دقیقه 58 – ارسلان مطهری بازهم بیرون محوطه جریمه ژاپنی ها صاحب توپ شد و سرضرب شوت خود را روانه دروازه این تیم کرد اما این توپ هم به بیرون رفت.

دقیقه 79 – پس از موقعیت هدر رفته مطهری، سانتر مهدی ترابی در حالی از روی سر علی کریمی عبور کرد و توسط دروازه بان ژاپنی ها مهار شد که موقعیت خطرناکی محسوب می شد.

دقیقه 98 – بازهم ارسلان مطهری صاحب موقعیت دیگری شد و ضربه خود را روانه دروازه این تیم کرد اما بازهم این توپ از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه 103 – پاس تو در فوق العاده ارسالی برای مطهری با اشتباه این بازیکن در استپ توپ باعث سرعت گرفتن آن و در نهایت مهار توسط دروازه بان ژاپنی ها شد.

دقیقه 2+105 – فرصت فوق العاده ای در آخرین دقیقه وقت های تلف شده نصیب محسن کریمی شد اما ضربه او را دروازه بان حریف مهار کرد.

دقیقه 117 – پاس فوق العاده ترابی در موقعیتی ایده آل نصیب محسن کریمی شد اما این بازهم که در مدت زمان حضورش دو موقعیت خوب به دست آورده بود از هیچکدام نتوانست استفاده کند و این توپ او نیز به تیر دروازه برخورد کرد.


گل:

مورویا سی پس از جاگذاشتن ترابی، سانتر دقیقی را روی دروازه ایران فرستاد که با اشتباه مدافعان مرکزی ایران، بازیکن تازه وارد این تیم، تویوکاوا یوتا با ضربه سری دقیق دروازه ایران را باز کرد.

حرکت بازیکن ژاپنی در جناح راست ایران با شوت محکم وی از فاصله دور و به صورت اریب از روی سر بازیکنان ایران رد شد و از بالای دستان اخباری وارد دروازه ایران شد.

بازهم این بازیکن با استفاده از قدرت شوت زنی خود توانست دروازه ایران را باز کند، او این بار از روی خط محوطه جریمه و پس از دریبل یکی از مدافعان شوت محکمی را روانه دروازه کرد که با اشتباه مدافعین و دروازه بان ایران، برای سومین بار دروازه ایران را باز کرد.









حاشیه:

در دقیقه اول بازی مهدی ترابی مرتکب خطایی روی بازیکن حریف شد که منجر به پاره شدن پیراهن این بازیکن شد و دقایقی بعد به دستور داور، پیراهن پاره شده بازیکنی ژاپنی تعویض شد.

تا دقیقه 15 این بازی ایرانی ها مالکیت توپ را با اختلاف در اختیار دارند، تا این لحظه ایرانی ها 62 درصد و ژاپنی ها نیز 38 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند.

دو وینگر چپ و راست ایران یعنی میلاد محمدی و مهدی ترابی در این بازی مدام اقدام به تغییر جای خود می کنند.

آخرین المپیک با هنر خاکپور از دست رفت + فیلم

آخرین المپیک با هنر خاکپور از دست رفت + فیلم



انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۲:۳۱ ۰۲ بهمن ۱۳۹۴
خیلی خوب بودن عالی بودن افرین ب سرمربی و مایلی کهن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۰۲ بهمن ۱۳۹۴
اینم مربیای ایرانی بعد به کیروش ایراد میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۰۲ بهمن ۱۳۹۴
اینم مربیای ایرانی بعد به کیروش ایراد میگیرن
آخرین اخبار