احمد مسجدجامعی به تماشای «بوقلمون» نشست

احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران از نمایش « بوقلمون » در تالار چهارسو دیدن کرد.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اجرای نمایش « بوقلمون » در شامگاه 29 دی‌ماه با قدردانی از حضور علی پویان، امیر دژاکام، سامان سالور، هادی عامل، جواد عزتی، مهدی زمین پرداز، مهدی میامی، نوشین تبریزی، سمیرا حسن‌پور و فریبا خادمی به احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران تقدیم شد.
 
مسجد جامعی پس از پایان اجرا با ابراز خشنودی از استقبال تماشاگران، به اعضای گروه نقاب برای خلق این اثر خسته نباشید گفت و اعضای گروه از ایشان کمک و همراهی خواستند تا مدیران فرهنگی و دولتی بیشتر به فضای تئاتر کشور اهمیت داده و به تماشای تئاتر بیایند.

«بوقلمون» از اول دی‌ماه در تالار چهارسو به روی صحنه رفت.این نمایش اثر برگزیده جشنواره سی‌و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر بود که موفق به کسب ۴ تندیس در بخش های کارگردانی، نویسندگی، بازیگری زن، موسیقی و 2 تقدیر در بخش بازیگری مرد و طراحی لباس شده بود.

نویسندگی و کارگردانی «بوقلمون» را خیرالله تقیانی‌پور و تهیه کنندگی آن را جواد نوری بر عهده دارد و بازیگرانی همچون علی سلیمانی سرنسری، سیروس همتی، مهلقا باقری، محمد صادق ملک، جواد پورزند، وحید نفر، سامان دارابی، محمدهادی عطایی، حسین شفیعی، محمد شکری، مهدی پناهی، میلاد ابراهیمی و محسن سلیمانی در آن ایفای نقش کردند.

اثر دیگری از گروه نقاب به نام «دو روی روایت نادری»، به کارگردانی جواد نوری در بخش مسابقه تئاتر ایران سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در تاریخ 10 بهمن در تالار سنگلچ در دو سانس 16:30 و 20 به روی صحنه خواهد رفت.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار