در تهرانگردی این هفته مطرح شد؛

این همه عشق به تئاتر ستودنیست

سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر فجر بهانه‌ای شد تا «احمد مسجدجامعی» تهرانگردی این هفته را به بازدید از تماشاخانه های تهران اختصاص دهد.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی، تیم تهرانگردی این هفته بعد از بازدید از تالار سنگلج به تئاتر باران آمدند.  خسرو خورشیدی، یکی از قدیمی‌ترین طراحان دکور تئاتر با دیدن تئاتر باران از ایجاد تماشاخانه های خصوصی ابراز خرسندی کرد و گفت: این همه عشق به تئاتر ستودنیست.

خیام وقار کاشانی، مدیر تئاتر باران نیز درباره‌ی این سالن گفت: مجموعه تئاتر باران در یک سال فعالیت خود میزبان بیش از 100گروه نمایشی بوده است و بیش از 60هزار نفر به تماشای نمایش هایی که در این مجموعه روی صحنه رفته است، نشسته اند.

احمد مسجد جامعی، عضو شورای شهر با بیان اینکه تئاتر باران در مکان مناسبی احدث شده است گفت: بسیار جای خوشحالی است که طی یک سال فعالیت، این تماشاخانه خصوصی پاتوقی برای علاقمندان تئاتر شده است و بیش از یکصد گروه نمایشی اجرا در این سالن را تجربه کرده اند. 

در ادامه مدیر تئاتر باران موقت بودن مکان تماشاخانه ها خصوصی و استیجاری بودن آنها را یکی از آسیب ها عنوان کرد و گفت: متاسفانه به محض اینکه تماشاخانه ای جان می گیرد مجبور به نقل مکان می شود و همه این تبلیغات باید از ابتدا شروع شود.

در ادامه بازدید از تئاتر باران، اسماعیل خلج از پیشکسوتان تئاتر ایران نیز بیان کرد: این سالن تئاتر نشان از ذوق مدیران آن دارد و  افزود: احساس من بعد از آمدن به تئاتر باران تنها با این دو بیت «از عشق سخن نگو که بس حیرانم/ درمان نشوم که عشق بی درمانم/ هم سلسله گیسوی تو شد زنجیرم/ هم چاه زنخدان تو شد زندانم»بیان می شود.

در پایان این بازدید احمد مسجد جامعی،خسرو خورشیدی و اسماعیل خلج بر تابلوی تئاتر باران به مناسبت یک سالگی اش نوشتند و مسجد جامعی تئاتر باران را آغازی که پایان ندارد توصیف کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار