آمادگی معاونت علمی برای حمایت از ایده‌های فناوران جهت دستیابی به بازار تجارت

معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از آمادگی معاونت علمی برای حمایت از ایده‌های فناوران جهت دستیابی به بازار تجارت خبر داد.

علی وطنی معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار  حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: علمی بهتر است که به ثروت تبدیل شود و نیروی انسانی فعال امکانات و تجهیزات و فضای لازم را برای تبدیل علم به ثروت فراهم می‌کند.

وی تاکید کرد: تربیت نیروی انسانی در دانشگاه‌ها باید به صورتی انجام گیرد که متکی به دولت نباشد.

وطنی بیان کرد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آمادگی حمایت از ایده‌های دانشمندان را برای دستیابی به فناوری و سپس بازار تجارت دارد.

معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری تصریح کرد: همچنین معاونت علمی آمادگی این را دارد تا در برخی از زمینه‌های خاص، حمایت خود را از پژوهش‌ها به صورت گرنت و تسهیلات به دانشگاه‌ها ارائه کند.
 
وطنی با اشاره به حمایت‌های دیگر معاونت علمی عنوان کرد: معاونت علمی در زمینه‌های تجهیزات،‌ تعمیرات دستگاه‌ها،‌ آموزش پرسنل ،‌خرید دستگاه ‌های داخلی و خارجی آمادگی ارائه خدمات را دارد . 

وی در بخش پایانی خاطر نشان کرد: ثروت و سرمایه‌ای ارزشمند است که در راس آن نیروی انسانی فعال وجود داشته باشد و توسعه فناوری در جهت دستیابی به بازار تجارت در خصوص امور کشور به ویژه دانشگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد.


انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار