اصفهان؛

هزار نفر بازرسی انتخابات شهر اصفهان را برعهده می گیرند

فرماندار اصفهان از مشارکت حدود هزار نفر در بازرسی انتخابات در این شهرستان خبرداد.

به گزارش حوزه استانهای گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، فضل الله کفیل در نخستین جلسه هیات بازرسی حوزه انتخابیه این شهر اظهار کرد: انتخابات باید در فضایی برگزار شود تا مردم حضور حداکثری داشته باشند و با اطمینان کامل به کاندیدای موردنظر خود رأی دهند.

وی وظایف هیات بازرسی انتخابات شهرستان اصفهان را نظارت مستمر بر روند انتخابات، مستندسازی نتیجه انتخابات و ارسال آن به هیات بازرسی استان بیان کرد و افزود: بازرسی، کار اجرایی نیست بلکه بازرس در قالب نظارت و برای پیشگیری از تخلفات احتمالی و رعایت کامل قوانین نقش آفرینی می کند.

فرماندار اصفهان با تأکید بر لزوم استفاده از افراد توانمند، امانتدار و مسلط به قوانین انتخابات تصریح کرد: در هر شعبه اخذ رأی یک بازرس حضور دارد که با آغاز به کار هیات بازرسی شهرستان، سربازرس ها و بازرس ها از طریق این هیأت انتخاب می شوند و دوره های آموزشی نیز برای آنها برگزار خواهد شد.

وی از هیات بازرسی حوزه انتخابیه این شهرستان خواست از کلیه ظرفیت ها و شیوه های قانونی برای انجام وظایف خود استفاده و با راه اندازی دبیرخانه هیات بازرسی شهرستان و نظارت بر هیأتهای بازرسی حوزه های فرعی، زمینه را برای برگزاری انتخابات بی نقص فراهم کنند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.