عرضه «تا آمدن تو عشقبازی تعطیل» در نمایشگاه کتاب

کتابم با عنوان «تا آمدن تو عشقبازی تعطیل» توسط نشر شانی منتشر می‌شود و به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد رسید.

امید صباغ‌نو، شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتشار کتاب در دست انتشار خود بیان کرد: مجموعه رباعی‌هایم با عنوان «تا آمدن تو عشقبازی تعطیل» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توسط نشر شانی عرضه خواهد شد. در صورتی که مجوز انتشار آن صادر شود به این نمایشگاه خواهد رسید.

وی افزود: مجموعه شعر «تا آمدن تو عشقبازی تعطیل»  حدود 60 تا 62 رباعی ام را با موضوعات مختلف عاشقانه، اجتماعی و جنگ در بر می‌گیرد. اکثر این رباعی‌ها به دهه 80 بازمی گردد و حدود 7 تا 8 رباعی‌ام در سال‌های اخیر سروده شده است. هم‌اکنون کارهای اولیه انتشار آن انجام می‌شود.

این شاعر با اشاره به اثر جدید خود با عنوان «69 حس مشترک» اظهار داشت: کتابم با عنوان «69 حس مشترک» به چاپ سوم خود رسیده است و این چاپ با عنوان «گزیده غزل امروز» چاپ می‌شود. در این کتاب به سراغ 69 شاعر جوانتر رفتیم. این شاعران با آنچه در جلد اول آن آمده است، تفاوت دارد.

صباغ‌نو ادامه داد: مجموعه «69 حس مشترک» اثر بسیار خوبی خواهد بود برای کسانی که به دنبال گزیده‌های شعر می گردند. این کتاب نیز برای اردیبهشت ماه و نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آماده خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز تصمیم‌گیری برای انتشار «69 حس مشترک» در سال 92 اظهار داشت: در سال 92، 69 غزل از 69 شاعر نامی را جمع‌آوری و توسط نشر شانی منتشر کردیم.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار