لرستان؛

لحظه به لحظه با وزیر بهداشت در لرستان+ حواشی و تصاویر

وزیر بهداشت با هدف بازدید از بیمارستان‌های استان لرستان و افتتاح چند پروژه عمرانی وارد لرستان شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و هیئت همراه جهت بازدید از بیمارستان‌های استان و افتتاح چند پروژه عمرانی وارد استان لرستان شد.



وی ساعت 9:30 بازدید از بیمارستان ابن‌سینای شهرستان دلفان و ساعت 10 صبح بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان سلسله را در برنامه خود دارد.

لحظه به لحظه با وزیر بهداشت در لرستان + برنامه

ساعت 11 دانشکده دندانپزشکی شهرستان خرم‌آباد با حضور وزیر بهداشت افتتاح می‌شود و پس‌ از آن ساعت 11:45 افتتاح دانشکده داروسازی، سلف‌سرویس مرکزی، سالن ورزشی و مسجد الزهرا(س) در پردیس کمالوند توسط وزیر بهداشت به عمل می‌آید.

لحظه به لحظه با وزیر بهداشت در لرستان + برنامه

وزیر بهداشت ساعت 14 تا 16 سفر به شهرستان ازنا و بازدید از بیمارستان امام علی(ع) و پروژه‌های نیکوکاران سلامت را در برنامه خود دارد و پس‌ از آن ساعت 16 برای بازدید از بیمارستان‌های جدید و قدیم و دانشکده پرستاری الیگودرز در این شهرستان حضور پیدا می‌کند.

لحظه به لحظه با وزیر بهداشت در لرستان + برنامه

ساعت 20:30 نشست هم‌اندیشی با خیرین سلامت با حضور وزیر بهداشت در استانداری لرستان انجام می‌شود و در روز دوم سفر وزیر بهداشت، ساعت 7:30 بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) و دانشکده پرستاری شهرستان پلدختر به عمل می‌آید.

وزیر بهداشت در روز دوم به شهرستان کوهدشت سفر می‌کند و با حضور وی ساعت 9:45 اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان افتتاح می‌شود.

مراسم انعقاد قرارداد و تفاهم‌نامه‌های مختلف فی‌ مابین وزارت بهداشت، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء، استانداری و دانشگاه ساعت 12:30 در دفتر استاندار لرستان نیز از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت است.


وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: با پیروزی دیپلماسی در برجام، خدمت بهداشتی و درمانی مطلوبتری ارائه خواهد شد.

ازدحام جمعیت

تیم حفاظتی وزیر به علت ازدهام جمعیت مانع ورود گروه خبری صداوسیما به محل بازدید وزیر شد که با پادرمیانی فرماندار این مشکل حل شد.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۰۱ بهمن ۱۳۹۴
دست گل محمدی به شهر ما خوش آمدی (خوش اومای)