عزیزیان: حمایت فدراسیون از اهداف پروازی کم است

ملی‌پوش اهداف پروازی گفت: فدراسیون به رشته اهداف پروازی نسبت به دیگر رشته‌های تیراندازی توجه کمتری دارد.

مسعود عزیزیان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم اهداف پروازی برای شرکت در مسابقات هند اظهار داشت: مشکلات اهداف‌ پروازی همچنان پا برجاست و اردوی ملی‌پوشان هم نامرتب برگزار می‌شود، با این شرایط انگیزه برای کسب سهمیه المپیک بسیار پایین است.
 
وی گفت: چند روز دیگر مسابقات هند آغاز می‌شود و فدراسیون هم مثل مسابقات گذشته با دغدغه کمبود منابع روبه رو است و در اهداف پروازی هم مثل دیگر رشته‌های تیراندازی تعدادی از تیراندازان با هزینه فدراسیون اعزام می‌شوند، اما دیگر ورزشکاران باید با هزینه‌های شخصی در این مسابقات شرکت کنند.
 
عزیزیان افزود: مشکل ورزش در کشور این است که باید منتظر یک معجزه بود تا اتفاقی بیفتد، در غیر این صورت کسی از ورزشکار حمایت نمی‌‌کنند، اگر نتیجه گرفت حاصل کار گروهی است اگر هم نتیجه به دست نیامد خود ورزشکار باید پاسخگو باشد.
 
وی ادامه داد: متاسفانه تعداد محدودی فشنگ هفته گذشته به ما دادند که به پایان رسید و بخشی از مهمات را مربی اهداف پروازی تهیه کرده است و بیشتر تیراندازان با هزینه‌های شخصی تمرین می‌کنند.
 
ملی‌پوش اهداف پروازی گفت: متاسفانه فشنگ‌هایی که در این مدت با آن تمرین می‌کردیم با اینکه وارداتی بوده است درجه 3.4 بود و فشنگی که در داخل تولید می‌شود نسبت به این فشنگ‌ها کیفیت بهتری دارد، اما ملی‌پوشان چاره‌ای جز این ندارند که با این مشکلات کنار بیایند و با همین امکانات کم خودشان را برای مسابقات بین المللی آماده کنند.
 
وی افزود: اهداف پروازی شانس کسب سهمیه در مسابقات هند را دارد، که در مسابقات گذشته با همین امکانات عملکردشان فراتر از حد انتظار بود و در آخرین رقابت نیز به طور حتم با حمایت بیشتر سهمیه می‌گیرند.
 
ملی‌پوش اهداف پروازی در گلایه از مسئولان فدراسیون گفت: متأسفانه با مشکلاتی که اهداف پروازی دارد توجه فدراسیون بیشتر به سمت رشته‌های دیگر تیراندازی است و در این مدت یک نفر از مسئولان سر تمرین تیم ملی حاضر نشدند تا از نزدیک مشکلات اهداف پروازی را ببیند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار