کرمان؛

پیگیری ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی در کرمان

مدیر آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی که از الزامات برنامه ششم و برنامه ششم توسعه کشور است در حال پیگیری و اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،مهرداد محمدی سلیمانی افزود: ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی با تاکیدات ریاست جمهوری در 29 شهریورماه سال جاری به تصویب رسیده است که در این ستاد مقرر شده که مباحث مربوط به اقتصاد مقاومتی را پیگیری کنند وبرنامه های مدونی نیز به کارگروه های ذیربط اعلام شده است.

وی تاکید کرد: در استان ها نیز این ستاد با مسئولیت استانداران تشکیل می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمان هم گفت: موضوع اقتصاد مقاومتی حدود دو سال در استان کرمان عملیاتی شده است و با تشکیل ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی، این موضوع به عنوان محور و اصل قرار گرفته است.

محمدرضا فتوت اظهارداشت: گزارشی از پروژه های اقتصاد مقاومتی تدوین خواهد شد و کمیته ای در این زمینه در استان کرمان تشکیل شده است.

وی تاکید کرد: در دو هفته آینده باید جمع بندی از اقدامات انجام شده در زمینه مثلث توسعه اقتصادی، شورای آب، انرژی و اقتصاد مقاومتی صورت جامع صورت گیرد و دستگاه های اجرایی باید در این رابطه همکاری لازم را داشته باشند.

وی بر توجه و دید باز مدیران استانی برای واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی نیز تاکید کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.