کرمان؛

تجهیز 90 تقاطع کرمان به سیستم فرماندهی

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان از تجهیز 90 تقاطع به سیستم فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان،مهندس زنگی‌آبادی با بیان این که تاکنون 89 تقاطع در سطح شهر کرمان به سیستم فرماندهی تجهیز شده است، اظهار کرد: تقاطع بلوار جمهوری با بلوار حمزه، نودمین تقاطع می‌باشد که توسط واحد فنی و اجرایی سازمان نصب و راه‌اندازی شده است.

وی گفت: بعد از آغاز پروژه زیرگذر میدان آزادی در طرح انحراف مسیر در محدوده و خیابان‌های منتهی به میدان آزادی، حجم ترافیک و تردد در خیابان امام جمعه افزایش یافت و این افزایش به تقاطع شفا انتقال پیدا کرد که باعث بروز مشکلاتی در این تقاطع شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان افزود: بعد از بازدید و بررسی کارشناسان فنی و ترافیک سازمان، به منظور کاهش و روان سازی ترافیک در تقاطع شفا و خیابان امام جمعه، طرح اجرای تقاطع جدید بلوار جمهوری با بلوار حمزه با برداشت کلیه اطلاعات و آمار، به کارگروه ترافیک جهت بررسی و تصویب ارجاع داده شد.

مهندس زنگی‌آبادی با بیان این که تاکنون 89 تقاطع در سطح شهر کرمان به سیستم فرماندهی تجهیز شده، خاطرنشان کرد: تقاطع بلوار جمهوری با بلوار حمزه، نودمین تقاطع می‌باشد که توسط واحد فنی و اجرایی سازمان نصب و راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: تجهیز ، تقاطع ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.