کرمان؛

ایجاد کلانتری ویژه برای مبارزه با حاشیه نشینی در کرمان

معاون خدمات شهری شهردار در نشست مبارزه با حاشیه نشینی ، از ایجاد کلانتری ویژه مبارزه با حاشیه نشینی حسب دستور دادستانی و همکاری فرماندهی انتظامی خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدرضاخانی با بیان اینکه تاکنون نیروهای شهرداری برای تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز و یا جمع آوری مصالح این ساخت و سازها می بایست پس از رفتن به محل با نیروی انتظامی هماهنگ کنند ،افزود : خوشبختانه هم اکنون با ایجاد کلانتری ویژه شهرداری برای تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در جهت مبارزه با حاشیه نشینی بدون هیچ گونه وقفه ای و با سرعت بیشترانجام می شود.

وی تصریح کرد: هم اکنون می توان با امکانات شهرداری و توان نیروی انتظامی با قدرت بیشتری با این معضل شهری مقابله کنیم .

محمدرضاخانی افزود: ما باید از این فرصت استفاده کنیم و دیگر هیچ بهانه ای برای عدم تخریب ساخت و سازهای غیرمجازی که برای آن ها حکم قضایی صادر شده وجود ندارد.
وی با اشاره به این که تاکنون اقدامات خوبی برای مبارزه با حاشیه نشینی انجام شده است ،اظهار داشت: شهرداری به تنهایی نمی تواند با این معضل مبارزه کند و تعامل و همراهی بیشتر سایر دستگاه های مرتبط را می طلبد.

معاون خدمات شهری شهردار با اشاره به اینکه متاسفانه تعدادی از مشاورین املاک بصورت غیر مجاز اقدام به فروش اراضی خارج از محدوده شهری می کنند ،اظهار کرد : مشاورین املاک متخلف هم اکنون شناسایی شده اند که بر اساس قانون با آنها برخورد خواهد شد.
مسئول یگان حفاظت کلانتری ویژه شهرداری برای مبارزه با حاشیه نشینی نیز در این نشست گفت : با ایجاد این کلانتری با تمام توان آمادگی برخورد با متصرفان غیر قانونی را دارد.

سروان ناصر اعظم پور با بیان اینکه امنیت کسانی که با حاشیه نشینی مبارزه می کنند را تامین می کنیم، ادامه داد : ماموران شهرداری نیازی نیست شب ها برای تخریب ساخت و ساز غیرمجاز اقدام کنند زیرا در هر ساعت از شبانه روز اقدام شود ماموران این کلانتری آمده همکاری هستند و امنیت را تامین خواهند کرد .
وی در پایان از مدیران شرکت های برق ،آب و گاز خواست با عدم ارائه امکانات به متقاضیان در حاشیه شهرها، با نیروی انتظامی و شهرداری در جهت رفع معضل حاشیه نشینی همکاری کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.