قزوین؛

امدادگرانی که نیازمند امداد شدند

سوپروایزر مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی گفت: دو تکنسین اورژانس در حین کمک به مصدومان در جاده کوهین به علت بی احتیاطی راننده سمند، دچار حادثه شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حسینعلی فرزامی، سوپروایزر شیفت عصر مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی گفت:  دو تکنسین  اورژانس به نام مصطفی کوچک پور و مجید کشاورز حسنی در حین کمک به مصدومان در جاده کوهین  به علت بی احتیاطی راننده سمند، دچار حادثه و برای درمان  به مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی انتقال داده شدند.

کوچک پور، یکی از تکنیسین آسیب دیده گفت: بعد از اعلام حادثه در جاده کوهین، بلافاصله به محل اعزام شدیم و در حین درمان مصدوم، ماشین سمندی که به علت سرعت زیاد و بی احتیاطی حرکت می کرد با ما برخورد کرد و بعد از ده دقیقه کاهش هوشیاری، با کمک دیگر همکاران اورژانس که به آنها اعلام شده بود به همراه مصدومان به بیمارستان رجایی منتقل شدیم .

فرزامی سوپروایزر مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی درباره وضعیت این دو تکنیسین اورژانس اضافه کرد: خوشبختانه تیم پزشکی کارهای اولیه برای درمان این دو تکنسین اورژانس را انجام داد و حال عمومی این دو نفر در وضعیت خوبی قرار دارد.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.