طاهری:

بازی امارات شوک برانگیز بود

مربی تیم ملی هندبال کشور گفت: دیدار بین تیم‌های ایران و امارات بسیار پایاپای بود اگر چه بازی اماراتی‌ها شوک برانگیز بود.

بازی امارات شوک برانگیز بود

محسن طاهری در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: دیدار بین ملی پوشان ایران و تیم امارات شوک برانگیزبود، چرا که اماراتی‌ها با نظم خاصی در مقابل ملی پوشان ما ظاهر شدند.

آنها بسیار صبورانه بازی کرده و از لحظه به لحظه این دیدار استفاده کردند، گرچه به صورت انفرادی از تیم ایران ضعیف‌تر عمل کردند.

وی افزود: تیم امارات تادقیقه 58 بازی تیم ما را تحت فشار قرار داد و تا لحظات پایانی و پا به پای ما جنگید.

با نبود توپ پخش کن تیم ملی کشورمان پویا نوروزی نژاد، فشار زیادی متحمل شدیم اما در پایان به فاصله 2 اختلاف پیروز میدان شدیم.

مربی تیم ملی هندبال کشورمان در خصوص دروازه‌بانان اظهار کرد: تیم 3 نفره درواز‌ه‌بانان هندبال در کنار یکدیگر عملکرد بسیار خوبی دارند.

محسن بابا صفری در این دیدار از دروازه به خوبی محافظت کرد، در مواقعی که سعید برخورداری نیز به بازی آمد، تمام تلاش خود را نشان داد، متأسفانه مصدومیت سعید حیدری راد کمی کار ما را دچار مشکل کرد.

طاهری در خصوص مصدومیت شاگردان عرفان خاطر نشان کرد: مصدومیت برخی ملی پوشان از جمله شاهو نصرتی از ناحیه دست، سجاد ندری از ناحیه کتف، کار شاگردان عرفان را سخت‌تر کرده و باید ببینیم در بازی مقابل عمان با نبود بازیکنان آسیب دیده سرمربی تیم ملی، عرفان چه ترکیبی در نظر دارد تا بتوانیم به خوبی از سد تیم عمان عبور کنیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم تیم ملی کشورمان در ادامه راه یکی از تیم‌های صعود کننده به جام جهانی فرانسه 2017 باشد و برای جامعه هندبال کشور افتخاری دیگر بیافریند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار