طاهری: با توجه به تمرینات محدود از بازیکنانم راضی هستم

مربی تیم ملی هندبال کشورمان در خصوص بازیهای انتخابی المپیک گفت: با وجود اختلاف گل بالا از عملکرد بازیکنم راضی هستم.

محسن طاهری در گفتگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با توجه به این مسئله که با تیمی جوان در این رقابتها شرکت کردیم و هیچ بازی تدراکاتی نداشتیم ، مقابل حریفان سبک هندبال جهان  مانند سوئد و اسپانیا خوش درخشیدیم. 

از عملکرد بازیکنانم راضی هستم ، چرا که در مدت کوتاهی این تیم جوان در کنار یکدیگر قرار گرفته و با تمرینات محدود در زمانی اندک  تا حدودی با یکدیگر هماهنگ شدند.

مربی تیم ملی هندبال درخصوص اختلاف گل شاگردان عرفان دراین دو بازی  تصریح کرد: بین  یک تیم آسیایی و تیم های طراز اول اروپایی این تعداد اختلاف گل طبیعی است ، هرچند من به عنوان مربی تیم ، انتظار اختلاف گل کمتری از بازیکنانم داشتم. امیدوارم در آینده ای نه چندان دور با کسب تجربه از این رقابت ها ، شاهد پیشرفت هندبال ایران در سطح رقابتهای بین المللی باشیم.

وی در خصوص غیبت 10بازیکن اصلی تیم گفت: متاسفانه تعدادی از بازیکنان اصلی تیم ملی به علت مصدومیت نتوانستند تیم ملی را همراهی کنندو این تیم جوان به علت زمان اندکی که تا مسابقات باقی مانده بود ،نتوانستند به آمادگی لازم برسند.برای تغییرات در تیم  و هماهنگی بازیکنان نیاز به برنامه های  تمرینی 2ساله داریم. تا بازیکنان به درک بالایی در هماهنگی تیمی، بازیهای انفرادی،در حملات و دفاع برسند. ما این هماهنگی لازم را برای تغییرات نداشتیم.

طاهری در خصوص داوری مسابقات انتخابی المپیک در سوئد گفت: اعتراضات عرفان به عنوان سرمری تیم ملی طبیعی است، چرا که گاهی سرمربی مسائلی را می بیند که داور در آن لحظه در زمین  نمی بیند.به عقیده من داوری این دو دیدار خوب بود و مشکلی وجود نداشت.

مربی تیم ملی در پایان درباره میزبانی سوئد نیز عنوان کرد: شرایط میزبانی خوب است و تا کنون مشکلی پیش نیامده متاسفانه کمی به لحاظ تغذیه دچار مشکل شدیم ، چراکه تغذیه اینها نسبت به بازیهای آسیایی ضعیف تر وبسیار متفاوت است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار