طاهری: هندبال ایران با تیم دوم خود به انتخابی المپیک می‌رود!

مربی تیم ملی هندبال ایران معتقد است، تیمی که به انتخابی المپیک در سوئد اعزام می‌شود، تیم دوم کشورمان است.

محسن طاهری به  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امروز  آخرین تمرین تیم ملی پیش از اعزام به سوئد برگزار شد. متاسفانه بسیاری از بازیکنان اصلی تیم ملی به دلیل آسیب‌دیدگی و مشکلات خانوادگی موفق به همراهی تیم ملی نشدند. ما با تیم جوان و در واقع تیم دوم خود راهی انتخابی المپیک می‌شویم. 

مربی  تیم ملی ادامه داد: البته با همین جوانان به جنگی تن به تن و تمام عیار حریفان می‌رویم. بازی با چنین تیم‌هایی برای هربازیکنی تجربه و افتخار است. کادر فنی هم تلاش خود را کرد تا بچه‌ها بدون مشکل در اردوهای تیم ملی حضور یابند اما همانطور که می‌دانید اسلحه هر مربی بازیکنانش است اما حالا که تعدادی از بازیکنان اصلی خود را نداریم باید با نگرش دیگری وارد این مسابقات شویم. 

طاهری با تاکید بر جوان بودن تیم ایران، افزود: برخی ملی‌پوشان جوان در اردوی آخر، تجربه حضور در مسابقات بین‌المللی  را دارند اما تجربه حضور در دیدارهای آسیایی و جهانی را ندارند. کار سختی بود که بچه‌های جوان را با قدیمی‌ترها هماهنگ کنیم. 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نبود پیشتر از این‌ها به فکر جوانگرایی می‌افتادیم؟ توضیح داد: ما هم مثل همه تیم‌ها باید برای چهار سال آینده، برنامه‌ریزی می‌کردیم اما به دلیل برخی مشکلات چنین کاری میسر نشد. 

مربی تیم ملی درباره حضور سجاد استکی در جمع ملی‌پوشان گفت: او فعلاً در قطر بازی می‌کند و شرایط خاصی دارد. امیدوارم با رفع مشکلاتش، به دیگر بازیکنان تیم ملی بپیوندد. 

طاهری درباره پرداخت حقوق ملی‌پوشان اظهار کرد: با مساعدت فدراسیون هندبال، حقوق 2 اردوی آخر تیم ملی هم به حساب بچه‌ها واریز می‌شود تا با دغدغه کمتری به مسابقات انتخابی المپیک بروند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار