باباصفری:

سوئد، اسپانیا و اسلونی را ببریم قهرمان المپیک می‌شویم!

کاپیتان تیم ملی هندبال ایران معتقد است این تیم در رویارویی با تیم‌های قدرتمند اروپا باید واقع‌ بین باشد.

محسن باباصفری به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: مرحله دوم انتخابی المپیک که بین قاره‌ای است در سوئد و با حضور تیم‌های اسلونی، اسپانیا، ایران و تیم میزبان برگزار می‌شود.

وی درباره حریفان ایران توضیح داد: سوئد تیم پنجم اروپایست، در حالی که اسپانیا نایب قهرمان این قاره به حساب می‌آید و اسلونی هم تیم هشتم قاره سبز است. این تیم‌ها همیشه عنوان دار بوده‌اند و ما کار خیلی سختی داریم. البته در این مدت تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و با همه وجود تمرین کردیم.

کاپیتان تیم ملی ایران، اضافه کرد: برخی بدشانسی‌ها هم گریبانگیر تیم ملی شده است. آسیب‌دیدگی برخی بازیکنان مانند بربط، ابویی، رجبی و حیدری راد از مصدومان تیم ایران‌اند و غیبت لژیونرها مانند برادران استکی هم مشکل دیگر ماست.

باباصفری درباره تدارک تیم ایران پیش از اعزام به مسابقات انتخابی اظهار کرد: برخی مسئولان از اردوهای ما بازدید کردند و امکانات بدی هم نداشتیم اما فقدان بازی خوب تدارکاتی هم از دیگر مشکلات ماست، چرا که آخرین بار در لیگ کنار هم بازی کردیم.

وی درباره شانس صعود ایران گفت: اگر بتوانیم این تیم ها را ببریم، پس ما قهرمان المپیک می شویم! اما باید واقع بین بود و باید به فکر بازی های خوب مقابل این تیم‌ها باشیم.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار