مسائلی: شاگردان عرفان پتانسیل بالایی دارند

ملی پوش هندبال کشورمان گفت: به لحاظ تکنیکی چیزی از ماتادورها کم نداشتیم.

میلاد مسائلی در خصوص مسابقات انتخابی المپیک در سوئد در گفتگو با   خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار کرد: امیدوارم این عملکرد خوب در مقابل تیم های مطرح اروپایی در آینده نیز ادامه دارباشد. با توجه به این مسئله که تیم ملی هندبال کشورمان ، کم تجربه‌ وجوان است، بازیهای خوبی ارائه دادیم.

وی در خصوص بازی مقابل تیم مطرح اسپانیا عنوان کرد: هندبال ما پتانسیل بالایی دارد و اگر اینگونه نبود قطعا به این مرحله نمی‌رسیدیم و حرفی برای گفتن نداشتیم.

وی تصریح کرد: از لحاظ تکنیکی چیزی از آنها کم نداشتیم، اما از نظر کارگروهی تیمی و تاکتیکها در سطح پایین تری از تیم های صاحب سبک هندبال اروپا بودیم. امیدوارم در آینده ای نه چندان دور عملکرد بالایی به عنوان تیمی آسیایی داشته باشیم.

به عقیده من ، تیم ما مقابل این تیم یک به 10 است. امیدوارم مسئولان توجه بیشتری به این رشته ورزشی پر مخاطب داشته باشند و کمی بیشتر نسبت به سایر رشته ها به هندبال بها دهند.

مسائلی در خصوص بازی مقابل تیم ملی هندبال اسپانیا تصریح کرد: در بازی مقابل تیم مطرحی همچون اسپانیا، تا همین حد در بضاعت ما بود. هرچند تیم ملی هندبال کشورمان در نیمه دوم اشتباهات زیادی داشت .شاید اگر این اشتباهات رخ نمید داد و بد شانسی کمتری پیش می آمد ، نتیجه بهتری می گرفتیم. البته نباید فراموش کنیم اسپانیا یکی از قدرتمندترین تیم های هندبال جهان است و ما شاید فقط به لحاظ قلبی بازی کردیم و هرچه در توان بود به نمایش گذاشتیم.



انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار