تاریخ اولین جلسات کمیسیون‌های تلفیق برنامه ششم و بودجه 95 مشخص شد

با اعلام اعضاء اولین تاریخ جلسات کمیسیون‌های تلفیق بررسی لایحه بودجه 95 و برنامه ششم توسعه مشخص شد.

تاریخ اولین جلسات کمیسیون‌های تلفیق برنامه ششم و بودجه 95 مشخص شدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی تا پایان سال 94 کمتر از 4 هفته کاری زمان وجود دارد که لایحه بودجه سال 95 و برنامه 5 ساله ششم توسعه به تازگی برای بررسی و تصویب به دست نمایندگان رسیده است.

وکلای ملت هرسال کمیسیون‌های تلفیقی را به منظور بررسی پیشنهادات و اصل لایحه بودجه و برنامه بودجه تشکیل می‌دهند که امسال به بهانه ارائه برنامه ششم توسعه به مجلس نیز کمیسیون تلفیقی به منظور بررسی آن هم تشکیل شده است.

براین اساس، کمیسیون‌های تلفیق در حالی شکل گرفته‌اند که زمان بسیاری را برای بررسی لایحه بودجه سال 95 و برنامه ششم ندارند و به احتمال زیاد بررسی در صحن علنی و تصویب آن به سال 95 موکول خواهد شد.

لذا عباسعلی منصوری آرانی یکی از اعضای کمیسیون تلفیق بررسی برنامه ششم با اشاره به تشکیل اولین جلسه این کمیسیون اظهار کرد: شروع بررسی لایحه برنامه ششم توسعه در تاریخ 10 اسفندماه خواهد بود.

وی همچنین تصریح کرد: تا قبل از این زمان بررسی پیشنهادات نمایندگان در این کمیسیون تا 27 اسفندماه انجام خواهد شد، لذا ارائه آن به صحن علنی مجلس به سال جدید یعنی 95 موکول خواهد شد.

همچنین محمدحسن آصفری یکی از اعضای کمیسیون تلفیق بررسی بودجه از اولین جلسه این کمیسیون در تاریخ 12 اسفندماه خبر داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کمیسیون ، بودجه ، تلفیق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار