اردبیل؛

فعالیت 42 هیئت ورزشی در استان اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در حال حاضر 42 هیئت ورزشی با بیش از 42 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب این هیئت‌ها در استان اردبیل فعال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ایوب بهتاج در جلسه نشست هم‌اندیشی هیئت‌های ورزشی استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر 42 هیئت ورزشی با بیش از 42 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب این هیئت‌ها در استان اردبیل فعال است.

وی بیان کرد: 34 تیم در رشته‌های مختلف از استان اردبیل در لیگ‌های کشوری فعالیت می‌کنند که از این تعداد 26 تیم در رده آقایان و 8 تیم در رده بانوان بوده و تلاش و جدیت بر افزایش تعداد این تیم‌ها در لیگ‌های مختلف کشوری است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: ورزشکاران استان اردبیل در سال گذشته 56 مدال در رقابت‌های آسیایی، پار آسیایی و بین‌المللی به دست آوردند و در کنار آن بیش از 500 مدال در مسابقات مختلف کشوری کسب کردند.

بهتاج تصریح کرد: در سال 95 همکاری اداره کل ورزش استان با کشورهای همسایه به ویژه آذربایجان در امر ورزش بیشتر می‌شود و با به‌کارگیری دانش روز مربیان و ورزشکاران خارجی شاهد پیشرفت زیادی در این زمینه خواهیم بود.

وی در ادامه از راه‌اندازی دفتر ارزیابی عملکرد هیئت‌های ورزشی خبر داد و افزود: در سطح استان اردبیل هیئت‌های فعال از غیرفعال متمایز می‌شوند و هیئت‌هایی که همکاری و تعامل با اداره ورزش نداشته باشند، در مورد آنها تصمیم‌گیری لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: اردبیل ، فعالیت ، هیئت ، ورزشی ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.