اردبیل؛

انتشار کتاب مدیریت اسلامی در اردبیل

به همت جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل کتاب «مدیریت اسلامی مقدماتی» در ۱۹۲ صفحه در اردبیل منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛مهران محمدی، مدیر مسئول انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل در جلسه بررسی محتوایی کتاب مدیریت اسلامی مقدماتی در اردبیل اظهار داشت: این کتاب توسط حسین رحیمی کلور، عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی تالیف شده و به عنوان منبع علمی در زمینه مدیریت مورد استفاده است.

وی افزود: مؤلف در این کتاب تمام همت و تلاش خود را برای رفع برخی خلاءهای مشهود در سلسله مباحث مدیریت اسلامی مصروف و در مجلّد نخست این اثر مبادرت به طرح موضوعات پایه‌ای کرده است.

مدیر مسئول انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه جلد دوم این اثر نیز به زودی توسط انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل چاپ و عرضه خواهد شد، تصریح کرد: مدیریت در پرتو قرآن و نهج‌البلاغه، خداشناسی و خداباوری، جایگاه آخرت‌گرایی در مدیریت اسلامی، عدالت و توسعه از دیدگاه نهج‌البلاغه، اخلاق کارگزاران، تبیین ویژگی‌های مدیران، شناسایی آفات مدیریت و در نهایت طرح عقلانیت و جایگاه آن در نظام‌های اسلامی و غربی از مباحثی است که در این کتاب یازده فصلی برای دانشجویان کارشناسی مدیریت به رشته تحریر درآمده است.

محمدی بیان کرد: آیات و احادیثی که در این اثر مورد استفاده قرار گرفته بخشی از متون گرانقدر اسلام را تشکیل می‌دهند که بررسی و مطالعات عمیق‌تر روی محتوای آن دریچه آگاهی بخش دیگری را پیش روی خواننده خواهد گشود که برداشت و تفسیر مناسب و اعمال و به کارگیری به موقع و شایسته آن‌ها بسیاری از مشکلات مدیریت را رفع خواهد ساخت.

وی اظهار کرد: انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل برای خلق آثار فاخر نویسندگان و به ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های استان آمادگی لازم را دارا بوده و تا پایان سال 94 نیز تعداد 5 عنوان کتاب عرضه خواهد کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.