اهواز؛

کارون برای نوروز آماده می شود‌

شهردار خرمشهر از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی کشتی‌هتل در ساحل کارون در مسیر این شهر با همکاری بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش   گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ محمدعلی دوایی‌فر به نبود هتل مناسب در شهر اشاره کرد و گفت: شهرداری خرمشهر در نظر دارد با خریداری کشتی‌هتل‌ در زمینه ایجاد ظرفیت در این بخش اقدام نماید.

وی افزود: به همین منظور از بخش خصوصی برای خرید کشتی دعوت شده و امیدواریم تا پیش از نوروز سال 95 راه‌اندازی گردد.
 
دوایی فر به ظرفیت مالی نامطلوب شهرداری اشاره کرد و اظهار داشت: با هیات مدیره منطقه آزاد اروند نشستی در خصوص مسائل مالی برگزار شد و با ارائه اعتبارات مالی مورد نیاز به منطقه آزاد اروند، از سوی هیات مدیره این منطقه آزاد قول‌هایی به شهرداری داده شد.

شهردار خرمشهر خاطرنشان کرد: برای این شهر در مجموع بخش‌ها، پروژه‌هایی بالغ بر 350 میلیارد تومان از سوی شهرداری تعریف شده که این پروژه‌ها را به مدیریت منطقه آزاد اروند نیز ارائه داده‌ایم و امید است با تصویب بخش عمده‌ای از این پروژه‌ها از سوی مدیریت منطقه آزاد، بتوان تغییرات اساسی در شهر خرمشهر ایجاد نمود.

وی بیان داشت: بخشی از پروژه‌های شهرداری خرمشهر از جمله ترمیم پل قدیم خرمشهر و احداث پل عابر پیاده با رویکرد گردشگری بر روی رودخانه کارون در سرفصل بهبود عبور و مرور قرار دارد.

محمدعلی دوایی فر افزود: در بخش فضای سبز نیز احداث اولین پارک بانوان خرمشهر و ایجاد پارک‌های محلات و زمین ورزشی نیز در دست اقدام است.

شهردار خرمشهر همچنین از ساماندهی و اصلاح ورودی‌های شهر و ایجاد یک شهرک گردشگری 10 هکتاری در سرفصل گردشگری خبر داد.

دوایی فر اظهار کرد: ساحل رودخانه، چراغانی شده و ساحل‌سازی نیز در برنامه است.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.