«صبح بخیر ایران» با تغییرات جدید به روی آنتن می‌رود

بخش ورزشی، معرفی کتاب، دل نوشته و سرویس ادارات بخش های جدید این برنامه است که ازاین هفته به آن اضافه شده و پخش می شود.

احسان نیلی تهیه کننده برنامه «صبح بخیر ایران» در خصوص بخش‌های جدید و ویژگی‌های آن در گفتگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: سعی کردیم در سری جدید«صبح بخیرایران» برنامه را نسبت به آن حالت سنتی که در سال‌های گذشته پخش می‌شد کمی بروز‌تر کنیم.البته این به معنی وقوع یک شاهکار جدید نیست چرا که شکل و ساختار برنامه‌های ترکیبی از یک فرمول پیروی می‌کند.

وی افزود: در همین راستا سعی کردیم جنس اجرای مجریان نیز به همین نسبت بروز باشد. در واقع صادقانه حرف بزنیم وجنس اجرا متناسب با حال وهوای صبح باشد. البته این آزمایش  به آن معنی نیست که در گذشته چنین نبوده است بلکه می‌خواهیم به نسبت گذشته متفاو‌ت‌تر باشیم. 

وی در خصوص تغییرات در بخش‌های مختلف برنامه بیان کرد: ما یکسری آیتم در برنامه ریزی‌هایمان داشتیم که تاکنون به پخش نرسیده است. از جمله این بخش‌ها می‌توان به آیتم ثابت ورزشی اشاره کرد که ازاین هفته پخش خواهد شد. البته ما در این چند برنامه که پخش شده آیتم ورزشی همگانی را داشته‌ایم، اما ازاین هفته یک روز را به مقوله‌ ورزشی اختصاص می‌دهیم. در این بخش به اتفاق‌ها و خبرهای ورزشی و هر آنچه که بینندگان درحوزه ورزش به آن علاقمندند‌ می‌پردازیم.

 نیلی ادامه داد: بخش دیگری که از این هفته به «برنامه صبح بخیر ایران» اضافه می‌شود معرفی کتاب است.

 تهیه کننده «نیمرخ» عنوان کرد:  «سرویس ادارات» عنوان بخش دیگری است که به زودی شاهد آن خواهیم بود، در این قسمت با کارمندان، کارکنان و کارگردان موسسات، نهادها و شرکت‌های  مختلف همراه شده و شروع صبح را با آنها خواهیم بود.

 احسان نیلی تصریح کرد: بخش «دل نوشته» نیز از دیگر  آیتم‌هایی است که این هفته در«صبح بخیر ایران» پخش می‌شود. هر روز راس ساعت 8 صلوات خاصه امام رضا به صورت روتین پخش می‌شود.بنابراین «دل نوشته» قبل یا بعد از پخش صلوات خاصه با صدای یک گوینده از زبان افراد مختلف اجرا می‌شود.

 وی اظهار داشت: برای برنامه ریزی‌ها و تعیین ساختار برنامه اتاق فکری داریم که کلیه موضوعات را در آن مورد بررسی قرار می‌دهیم، اما همچنان با ایده‌آل خود فاصله داریم. بسیاری از اتفاقات در روند تولید متفاوت است. در حدود دو ماه از مدیران صاحب تجربه و کسانی که در حوزه رسانه سابقه دار بوده و از گروه‌هایی که در برنامه‌های تولیدی کار کرده‌اند و همین طور تهیه کننده قبلی «برنامه صبح بخیر ایران» مشورت داشتیم تا در نهایت به اینجا رسیدیم. باید در نظر داشت که ما در حال حاضر در شروع کار هستیم، به همین دلیل ایراداتی در برنامه وجود دارد، اما به مرور سعی می‌کنیم که آنها را برطرف نماییم.

نیلی در خصوص بازخوردهای مخاطبان گفت: تغییر ذائقه کار زمان بری است زیرا ما قصد داریم  متفاوت باشیم هنگامی که یک وقفه 6-5 ماهه در پخش یک برنامه رخ می‌دهد امکان این وجود دارد که شاید مردم از آن استقبال نکنند.

 وی ادامه داد: با توجه به این وقفه پیش آمده و اینکه باید برنامه را با رویکردی جدید به روی آنتن برد، این موضوع وجود دارد شاید ذائقه مخاطب قدیمی باشد به همین سبب شاید مدت زمانی یک ماهه برای تغییر ذائقه مردم نیاز باشد. با تمام این تفاسیر در همین نگاه اولیه یک هفته‌ای با مردم ارتباط خوبی برقرار کردیم. اما هنوز هم کسانی هستند که جنس قبلی برنامه را می‌پسندند.البته مابه هردوطیف مخاطب، چه آنهایی که با مجری جدید برنامه آقای کمانی ارتباط برقرار کرده اند وچه آنهایی که به اجرای آقای واحدی علاقمند هستند توجه داشته ایم. زیرا برای هردو قشر احترام زیادی قائل هستیم. بنابراین شاهد حضور هردو این عزیزان در برنامه هستیم. در کل ما با سلیقه‌های متعددی روبه هستیم اما امیدوارم در ادامه شاهد رضایت گسترده‌ای از جانب مخاطبان باشیم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.