بندرعباس:

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به روستاییان قشمی

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ۲۵ داندانپزشک از دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان با استقرار در روستای هلر به مردم روستاهای قشم خدمات رایگان ارائه می دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از  بندرعباس؛ مسعود کرباسچی گفت: خدمات رایگان پزشکی را هر دوره در یکی از روستاها با هدف بهرمندی بیشتر مردم روستائیان برگزار می کند.

وی هدف از ارائه این خدمات را افزایش سلامت دهان و دندان برای مردم روستاهای قشم به ویژه دانش آموزان مدارس ابتدایی برشمرد .

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: خدمات دندانپزشکی رایگان در روستای هلر آغاز شده تا ۸ بهمن از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ بعدازظهر در ساختمان بهزیستی روستای هلر ادامه دارد.

کرباسچی افزود: ارائه خدمات رایگان پزشکی با حضور متخصصان حوزه های مختلف از جمله زنان و زایمان، قلب، چشم پزشکی، تست های قربالگری، آشنایی با بیماری های واگیردار و همچنین بیماری های دهان و دندان از چند سال گذشته تا کنون و به دعوت سازمان منطقه آزاد قشم و مشارکت خیرین هر روستا در نقاط مختلف جزیره برگزار و با استقبال روستائیان همراه بوده است.

۷۰۰ هزار نفر ۶۵ روستا جزیره قشم زندگی می کنند.

 

ارائه خدمات رایگان در روستای دهلر قشم از دیروز (۴ بهمن) آغاز شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.