تبریز؛

افتتاح 212 پروژه مددجویی کمیته امداد آذربایجان‌شرقی در دهه مبارک فجر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌شرقی در تشریح برنامه‌های این نهاد در دهه مبارک فجر گفت: 212 پروژه مددجویی با هزینه‌ای بالغ بر 5 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از تبریز؛ به نقل روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان‌شرقی، دشتی اظهار داشت: یک‌هزار و 452 طرح اشتغالزایی و خودکفایی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد به ارزش 13 میلیارد ریال در ایام دهه مبارک فجر به اجرا در می‌آید.

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی برای 181 مددجو خبر داد و افزود: همزمان با دهه مبارک فجر برای یک‌هزار نوعروس نیازمند جهیزیه به ارزش 20 میلیارد ریال اهدا و برای 629 نفر نیز وام کارگشایی به مبلغ 6 میلیارد ریال اعطا خواهد شد.

دشتی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: در دهه مبارک فجر مسئولان استانی از منازل 304 مددجوی تحت حمایت در قالب طرح مفتاح‌الجنة بازدید خواهند کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان توزیع ارزاق و کالا بین 710 مددجو، دیدار با 112 خانواده شهید، ایجاد 12 ایستگاه صلواتی و برگزاری 21 مسابقه فرهنگی و 9 مسابقه ورزشی را از دیگر برنامه‌های این نهاد در دهه مبارک فجر عنوان کرد و یادآور شد: برگزاری 24 جشن و 6 همایش و نیز برگزاری 11 اردو برای مددجویان تحت حمایت از دیگر برنامه‌های این نهاد در دهه فجر امسال است.

دشتی خاطرنشان کرد: به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، طرح مشاوره و مددکاری رایگان حقوقی در مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن با حضور وکلا و حقوقدانان نیکوکار اجرا می‌شود.
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.