تبریز؛

کاهش 9 درصدی ازدواج درآذربایجان شرقی

مدیر کل ثبت و احوال آذربایجان‌شرقی گفت: طبق آمار در 9 ماهه سال جاری 27 هزار و 28 مورد ازدواج در استان به ثبت رسیده است که کاهش 9 درصدی نسبت به 9 ماهه سال گذشته دیده می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ جعفری آذر با بیان آمار 9 ماهه سال جاری در خصوص ولادت، فوت، ازدواج و طلاق در استان اظهار کرد: در 9 ماهه سال جاری 54 هزار و 751 مورد تولد در استان اتفاق افتاده است که افزایش 1.1 درصدی را نسبت به 9 ماهه سال گذشته شاهد هستیم.

وی افزود: در 9 ماهه سال جاری 16 هزار و 406 مورد فوت اتفاق افتاده است که آمار فوت نسبت به 9 ماهه سال گذشته 5.3 درصد کاهش یافته است.

وی از کاهش 9 درصدی ازدواج در استان خبر داد و گفت: طبق آمار در نه ماهه سال جاری 27 هزار و 28 مورد ازدواج در استان به ثبت رسیده است که کاهش 9 درصدی نسبت به 9 ماهه سال گذشته دیده می شود.

جعفری آذر تاکید کرد: پنج هزار و 946 مورد طلاق در 9 ماهه سال جاری در استان ثبت شده است که نسبت به 9 ماهه سال گذشته کاهش 5.6 درصدی را شاهد هستیم.

مدیر کل ثبت و احوال آذربایجان‌شرقی گفت: در سال جاری میانگین سن ازدواج در پسران 5.28 و در دختران 23 بوده است که نسبت به سال گذشته تقاوت چندانی نداشته است.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.