دنیامالی: با بودجه فعلی نصف دیون شهرداری هم پرداخت نمی‌شود

رئیس کمیسیون عمران و حمل نقل شورای شهر تهران گفت: اگر مبنا را بودجه فعلی بودجه فعلی شهرداری قرار دهیم حتی نصف دیون شهرداری به مردم پرداخت نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد دنیا مالی رئیس کمیسیون عمران و حمل نقل شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی یکمین جلسه علنی در تذکر پیش از دستور خود، اظهار داشت: اگر بودجه سال 95 که امروز در حال نوشتن آن هستیم اصلاح نشود با کسری 5 تا 6 میلیارد تومانی مواجه خواهیم شد.

وی افزود:د باید در تامین بودجه از کمک دولت استفاده کنیم، اما متاسفانه در سال‌های 93 و 94 به علت محدودیت‌های ایجاد شده نتوانستیم از کمک‌های دولتی استفاده کنیم و اگر همین بودجه را مبنا قرار دهیم حتی نمی‌توانیم نصف دیون شهرداری به مردم را پرداخت کنیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به گزارش کمیسیون اصل 90 به مجلس در خصوص وضعیت فوتبال کشور بیان کرد: گزارش ارائه شده از کمیسیون اصل 90 مجلس که با استفاده از برگزاری جلسات متعدد با مسئولان، کارشناسان و خبرنگاران تهیه شده است گزارش خوبی است، اما ما نباید به این گزارش نگاه هیجانی داشته باشیم بلکه باید با نگاهی نقادانه آن را بررسی کنیم.

دنیا مالی افزود: انتشار این گزارش یک فرصت است این که گفته می‌شود فوتبال عاری از فساد است درست نیست، بلکه در کوچک ترین مسائل کشور فساد وجود دارد سهم نادرست از فساد و استفاده تبلیغاتی در مبارزه با فساد باعث انحراف شده و جلوگیری از آن با استفاده از قانون میسر شده است.

وی گفت: فوتبال امروز ما نمایشی از حرفه‌ای شدن را اجرا می‌کند، اما یکی از نمادهای حرفه‌ای بودن تامین هزینه است که امروز فوتبال ما از بودجه بیت المال هزینه می‌کند.

انتهای پیام/
 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار