ایام دهه فجر همراه با «در مسیر پیشرفت»

«در مسیر پیشرفت» ویژه برنامه دهه فجر است که از 12 بهمن در جدول پخش برنامه‌های سیما قرار می‌گیرد.

 سهراب فاضلیان تهیه‌کننده برنامه «در مسیر پیشرفت» در خصوص جزئیات این ویژه برنامه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «در مسیر پیشرفت» عنوان برنامه‌ای است که به پیشرفت‌های کشور ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد و از 12 بهمن از تلویزیون پخش می‌شود. این پیشرفت‌ها حوزه‌های مختلف از جمله هواپیما، نانو، تحقیقات کشاورزی، پتروشیمی، نظامی و صنعتی را شامل می‌شوند و در ده قسمت 20 دقیقه‌ای آماده پخش می‌شود.

وی ادامه داد: به طور کامل در این برنامه به 10 موضوع که بعد از انقلاب در آن پیشرفت داشتیم، پرداخته‌ایم. با توجه به مدت زمان 12 ساله تحریم‌ها نحوه فعالیت قابل توجه ایرانیان با توجه به دانش و توان داخلی‌شان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

فاضلیان خاطرنشان کرد: تا کنون 70 الی 80 درصد این کار به اتمام رسیده است و در حال حاضر در مرحله تدوین به سر می‌بریم.

وی بیان کرد: «در مسیر پیشرفت» یک مستند ترکیبی است که بعضی از قسمت‌های آن همراه با نریشن و حضور کارشناسان است.

سهراب فاضلیان تصریح کرد: باید توجه داشت که تحریم‌ها فلج‌کننده است. در این شرایط حتی امکان عقب‌گرد نیز وجود دارد؛ اما خوشبختانه ایرانیان و فعالان عرصه‌های مختلف به خوبی این دوران را پشت سر گذاشتند. با توجه به گفته امام خمینی (ره) (که بر عبارت ما می‌توانیم تاکید داشتند) و افزایش توان داخلی، شاهد موفقیت‌های چشمگیری در عرصه‌های گوناگون بوده‌ایم.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار